Onderwerp: Mijn eerste roosjes
Ik heb me gewaagt aan mijn eerste roosjes.
Vind ze niet slecht voor een eerste keer maar hoor graag jullie mening en tips!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste roosjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb me gewaagt aan mijn eerste roosjes.
Vind ze niet slecht voor een eerste keer maar hoor graag jullie mening en tips!

Ziet er al goed uit!
Ik zou het middenste niet zo laten uitsteken... De buitenste blaadjes moeten net zo hoog zijn ongeveer (de allerbuitenste hoeven weer niet
om het makkelijk te maken
)
Verder zou ik iets dunner uitrollen en kijken of je de randen wat gladder kan krijgen... Zo te zien zijn ze van marsepein (?), dan zou ik iets meer crisco aan de handen doen zodat je het makkelijk kan vormen zonder dat het marsepein scheurt... Of het marsepein iets warm maken...
Succes!
Ziet er al goed uit!
Ik zou het middenste niet zo laten uitsteken... De buitenste blaadjes moeten net zo hoog zijn ongeveer (de allerbuitenste hoeven weer nietom het makkelijk te maken
)
Verder zou ik iets dunner uitrollen en kijken of je de randen wat gladder kan krijgen... Zo te zien zijn ze van marsepein (?), dan zou ik iets meer crisco aan de handen doen zodat je het makkelijk kan vormen zonder dat het marsepein scheurt... Of het marsepein iets warm maken...Succes!
Bedankt voor de tip!
Nee de roosjes zijn van fondant.... 
Oh hahhaa... bij mij scheurde de marsepein altijd zo en niet de fondant 
Succes in ieder geval... 
Oh ja zie nog wat
Maar dat is heel persoonlijk.... Ik hou zelf van mooie kleine blaadjes (qau breedte). Maar goed, zoals ik al zei, dat is heel persoonlijk 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste roosjes