1 Laatst bewerkt door Carien (26-04-2011 14:23)

Onderwerp: verpakking RegalIce

Als ik fondant gebruik, gebruik ik altijd RegalIce. Op zich bevalt dat prima, alleen die verpakking :s  :x
Ik koop de 2,5 kg, in zo'n superstrakke zak, die je bijna niet open krijgt zonder in de fondant te knippen/snijden.
Wanneer je er wat uithaalt, blijft er altijd van alles aan het plastic plakken (schraap schraap met een mes  :rolleyes: ).
De restjes drogen uit en zo heb je best wat onbruikbare fondant. Ook het bewaren van de aangebroken zak in een andere zak is niet alles. De verpakkingszak is zo scherp dattie regelmatig door de extra plastic zak steekt :s  :grr:
Hoe doen jullie dat?

En nee, ik wil geen andere fondant :nooo , ik wil andere verpakking :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: verpakking RegalIce

Ik heb ook altijd de RegalIce in 2,5 kg verpakking. Ik knip/scheur het plastic open en haal alles eruit. Wat ik overhoud verpak ik dubbeldik in vershoudfolie wat ik weer stop in een lichtdichte trommel. Gaat best goed eigenlijk.
Inderdaad wel eens last van 'harde randjes' als het uit de verpakking komt.... soms is even doorkneden genoeg, maar het gebeurd ook wel eens dat ik de harde randjes meteen weggooi....

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Ik laat nooit aangebroken fondant in de verpakking, ik verdeel het in pondjes, wikkel deze in huishoudfolie en bewaar ze in een emmer.

Groetjes Melanie

4

:thumb: op zoek dus naar een groot genoege dichte trommel/ emmer :Y

5

Ik gebruik daarbij ook de 1kg verpakking, dan kan ik kiezen adhv het project en heb ik nooit te veel verpakkingswerk.

6

Ik heb altijd de dozen van 5 kg... en die worden meteen omgepakt in +/- 600 grams stukken in huishoudfolie, dan in ziplock en daarna nog in een afsluitbare bak of bakels emmer...

Verpakking van regalice is niks :(

7

Doosch schreef:

Ik laat nooit aangebroken fondant in de verpakking, ik verdeel het in pondjes, wikkel deze in huishoudfolie en bewaar ze in een emmer.

Die pondjes doe ik ook, dan in dikke plastic zakjes en dan in de emmer. Nooit last van harde stukjes.

Say YES with joy. Say NO without fear.

8

Joyce84 schreef:

Ik heb altijd de dozen van 5 kg...

:think: ook voor particulieren bereikbaar O-) of is dat alleen voor bedrijven te koop?

9

Carien schreef:
Joyce84 schreef:

:think: ook voor particulieren bereikbaar O-) of is dat alleen voor bedrijven te koop?

Ik koop bij groothandel... dus geen idee eigelijk... bij mijn leverancier moet je bedrijf zijn... zijn overigens gewoon 2 plakken van 2,5 kg opelkaar.. maar is voor mij makkelijker te bewaren in grote dichte hoeveelheden ;)

10

Carien schreef:
Joyce84 schreef:

Ik koop bij groothandel... dus geen idee eigelijk... bij mijn leverancier moet je bedrijf zijn... zijn overigens gewoon 2 plakken van 2,5 kg opelkaar.. maar is voor mij makkelijker te bewaren in grote dichte hoeveelheden ;)