1 Laatst bewerkt door Reini (24-04-2011 19:43)

Onderwerp: roaring twenties jazz party

thema feest: voor mij zijn de roaring twenties 1 groot feest en natuurlijk hoort er jazz muziek bij.

Ik heb maar snel snel foto's genomen, er staan 2 geboetseerde dames niet op de foto (vergeten andere kant te fotograferen  :grr:  )
Op weg naar de beurs is de leading lady on top helaas gesneuveld  :s
Maar gelukkig heeft dat niet al teveel verschil gemaakt, want.... ik heb de wedstrijd zowaar gewonnen  :Y   :Y  (eerlijk is eerlijk, niet veel deelnemers  O-) ).
maar hoe dan ook, ik loop op wolkjes omdat ze zeiden "meest originele én lekkerste"...en ik zie zooooveel fouten in de taart.

Komt daar nog bij dat mijn parelmould toekwam toen de taart nét af was en ik dus alternatief heb moeten zoeken  :s

Maar de beurs was/is superleuk én vééééél te zien!!!  :thumb:

en 1 ding bijgeleerd..Callebaut fondant geeft héél andere kleur dan fuschia met fuschia kleurstof. dankzij catherine (taartenfee) die me wist te zeggen dat daar de oorzaak van het 'probleem' lag). En ik maar kleurstof blijven toevoegen   :rolleyes:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6HXTP6BF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ROL4XW7G.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KUQGXUDY.jpg

2

Re: roaring twenties jazz party

je taart is dan ook echt mooi, inderdaad niet veel deelnemers  (3) maar denk dat dat vooral te maken heeft met eerste beurs in belgie en plankenkoorts van vele medebaksters hier in belgie.

Let's have a Cake Good Day !!!

3

Vind het 'gat' in je taart echt super gevonden  :thumb:

4

Annekehil schreef:

Vind het 'gat' in je taart echt super gevonden  :thumb:

hier sluit ik me bij aan. Een heel leuk idee. Vind de kleuren ook erg mooi.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

5

Er waren 3 'gaten' in de taart eigenlijk, met elk een dansende dame erin. Maar ik was zo kwaad op mezelf dat de leading lady er af was getuimeld, dat ik geen foto's meer heb genomen van de andere zijden  :nooo

6

Ja een heel leuk idee met die gaten :thumb:

groetjes elfje elly

7

Proficiat en je hebt die 1ste prijs dik en dubbel verdiend hoor, hij is echt prachtig.

8

Hey Reini,

Proficiat met je overwinning! Ik vind ze echt leuk en ik had van de taartenfee gehoord dat je zo'n lekkere taart had! Spijtig dat ik niet langer een babbel met je kon doen! Hopelijk een volgende keer :-)

9 Laatst bewerkt door Reini (24-04-2011 19:32)

Blossom schreef:

Hey Reini,

Proficiat met je overwinning! Ik vind ze echt leuk en ik had van de taartenfee gehoord dat je zo'n lekkere taart had! Spijtig dat ik niet langer een babbel met je kon doen! Hopelijk een volgende keer :-)

tuurlijk..volgende keer (wss een Nl beurs) leggen we gewoon een busje in en kunnen we al tijdens de rit allemaal kletsen  :lol:

Gevonden ! Proficiat Reini ! Inderdaad heel originele taart ! Mooi !

:thumb:

11

Proficiat met je overwinning! mooie taart! :thumb:

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

12

Van harte gefeliciteerd!!!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

13

Een hele leuke feesttaart en ook origineel uitgewerkt. Jammer dat ik 'm niet in het echt heb kunnen zien, maar ben toch blij dat ik - with al little help - je foto gevonden heb!

En o ja, hier ook al rare Callebautkleurtoestanden gehad  :s  Mijn paars werd... grijs. Kunnen oplossen hoor, maar het is idd fijn als je weet wat je te wachten staat.  :)

En nog eens proficiat!

Take a walk on the cake side of life

Welk merk van kleustof gebruiken jullie dan ? Ik werk pas met Callebaut rolfondant, gebruikte voordien een ander merk maar kan dat niet meer krijgen maar heb nooit onverwachte kleureffecten gekregen. Bij die Callebaut kan dat wel eens gebeuren dus als ik jullie goed begrijp. Vandaar wil ik ook wel weten met welk merk van kleurstof jullie werken. Alvast bedankt.

15

nog eens een dikke proficiat met je overwinning :thumb:

16

Gefeliciteerd!!!!

Hier trouwens nooit rare kleuren met Callebaut hoor!  ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

17

severn schreef:

Gefeliciteerd!!!!

Hier trouwens nooit rare kleuren met Callebaut hoor!  ;)

dank je  :)  :o
Maar euh.. het paars is geen fuschia zoals mijn potje kleurstof (spectrum fuschia).  Het zou ook enkel met roos en paars zijn dat er rare kleuren kunnen ontstaan met Callebaut.

In elk geval, mijn hubbie heeft van die sugar cravings soms  :lol:  en heeft al elke fondant geproefd die ik heb gekocht (en ik denk dat ik bijna elk merk op de Belgische markt al eens heb gekocht). de meesten vinden die ook het lekkerste, dus voortaan werk ik daarmee (tenzij voor rood-zwart en blauw)