Onderwerp: Ik ben een kui-kui-kui-kui-kuikentje.........
Hebben jullie net als ik ook zo'n heerlijk paasweekend achter de rug? Mán, wat een heerlijk weer: net alsof het zomervakantie was.
En het paasweekend begon voor mij al met de paasbrunch op donderdag bij mijn zoontje op school (groep 6). Daarvoor had ik deze cupcakes gemaakt. En voor kinderen vind ik het altijd leuk om een beetje humor erin te verwerken. En dat werkte schijnbaar, want volgens mijn zoontje waren van alle door de div. moeders zelfgebakken lekkernijen deze cupcakes als eerste op. Nu mag ik graag denken, dat ze een groot succes waren, maar misschien had ik wel gewoon te weinig gemaakt
.
P.S.: Let vooral op het lekkere chickie met d'r kunstwimpers en de rode lipstick
.

En vorige week had ik ook nog de mokka-cupcakes met stukjes extra pure chocola en espressoglazuur uit de Allerhande gemaakt. Daarbij moest ik oploskoffie oplossen in au-bain marie verwarmde witte chocola: nou, echt niet dat dat dan oplost!!!! Dus toen heb ik met een restant witte chocola (50 gr.) en tot poeder gestampte oploskoffie en een zakje (
) glazuur van Dr. Oe-oe-oetker nieuwe glazuur gemaakt en dat ging al een stuk beter. Het zijn niet mijn mooiste cc-tjes, maar ze waren wel lekker (alhoewel de extra pure chocola wel voor de echte chocoholic is, hoor).

Nou, dat was 'm weer. Bedankt voor het kijken!
geweldige kuikentjes 
)