1 Laatst bewerkt door Lammetje (25-04-2011 18:16)

Onderwerp: stempel of textuurmat?

Hoi allemaal!

Ik heb wat verjaardagsgeld gekregen voor m'n nieuwe taartenhobby en ben een beetje aan het puzzelen met budget en wensen ;)

Nu vraag ik me af of je met de de swirl uit de Städter ornamenten set http://www.deleukstetaartenshop.nl/icin … p-268.html: kan stempelen zodat je hetzelfde effect krijgt als met een textuurmat  (zoals deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -3709.html

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

2

Re: stempel of textuurmat?

Ik zou persoonlijk voor de textuurmat gaan, omdat je dan overal even veel afdrukken hebt. Met de set moet je toch de afstand inschatten dat het mooi zou staan en tja mocht je dan verkeerd stempelen dan moet je weer helemaal overnieuw beginnen :)

3

Siep schreef:

Ik zou persoonlijk voor de textuurmat gaan, omdat je dan overal even veel afdrukken hebt. Met de set moet je toch de afstand inschatten dat het mooi zou staan en tja mocht je dan verkeerd stempelen dan moet je weer helemaal overnieuw beginnen :)

Hier sluit ik me bij aan.

4

hmm daar zit wel wat in ja...

5

Dat swirl matje heb ik heel klein bij een koekjes uitsteker gekocht en het lukte mij gister aardig om het patroon aangesloten te krijken voor een iets groter stukje.
Nu snap ik wel dat je met zo'n heel klein matje niet een hele taart kunt doen maar ik heb wel zitten denken om eens te vragen of iemand zo'n mat wil delen. Kun je er 2 kiezen voor de prijs van 1. Het formaat is 52,5 bij 57,5 en dan zou je allebei 52,5 bij 28 hebben......of is dit een stom idee?
De shop zit vol leuke artikelen, maar ik kan ook niet altijd alles kopen wat ik leuk vind  O-)

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

6

Sandra-lala schreef:

Dat swirl matje heb ik heel klein bij een koekjes uitsteker gekocht en het lukte mij gister aardig om het patroon aangesloten te krijken voor een iets groter stukje.
Nu snap ik wel dat je met zo'n heel klein matje niet een hele taart kunt doen maar ik heb wel zitten denken om eens te vragen of iemand zo'n mat wil delen. Kun je er 2 kiezen voor de prijs van 1. Het formaat is 52,5 bij 57,5 en dan zou je allebei 52,5 bij 28 hebben......of is dit een stom idee?
De shop zit vol leuke artikelen, maar ik kan ook niet altijd alles kopen wat ik leuk vind  O-)

Het formaat van zo'n mat heeft een reden he, ik denk dat 28cm niet genoeg is als je bijvoorbeeld een taart van 25 wil gaan bekleden  ;)

Groetjes Melanie

7

Doosch schreef:
Sandra-lala schreef:

Het formaat van zo'n mat heeft een reden he, ik denk dat 28cm niet genoeg is als je bijvoorbeeld een taart van 25 wil gaan bekleden  ;)

Nee dat snap ik ook wel, ik was ook begonnen met het verhaal dat ik met mijn kleine swirl matje het patroon ook netjes aangesloten had gekregen.
Dat zou ik dus ook met deze halve mat willen doen. Het is niet zo dat het patroon zich niet herhaald, dus als je het netjes op z'n plek legt en verder gaat met je roller denk ik wel dat het lukt.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)