1 Laatst bewerkt door Valencia (25-04-2011 23:49)

Onderwerp: Hallo; ik wilde me even voorstellen!!!

Mijn naam is Angie en ik woon in het zonnige zuiden van Europa  (Spanje). Naast de Engelse les die hier (noodgedwongen) geeft, heb ik uit pure verveling maar weer mijn oude hobby opgepakt; het bakken van taarten en (beginnend) cup cakes!!
Ook hier in Spanje is het ondekt, maar ik doe het gewoon voor de fun!!! De Bakker om de hoek bakt mijn goedje graag; tegen een kleine vergoeding in zijn oven.... maar goed ik ben maar weer begonnen; bakte me vroeger helemaal ziek!! Appeltaarten in allerlei smaken en variaties, en nog veel meer......... Helaas heb ik het destijds op moeten geven omdat ik er gewoonweg door mijn (drukke) baan echt geen tijd meer voor had!! Drie jaar geleden ben ik met mijn gezin naar spanje verhuist, en we zijn diep gegaan... maar gelukkig gaat het nu weer de goede kant op!!! Ik zet mezelf maar weer eens een beetje aan het werk hier....... en ga binnenkort de kids op school verrassen met een heuse cup cakes tractatie (verjaardag van mijn zoontje; moet nog wel effe oefenen) Ben benieuwd wat ze ervan vinden!! Ik ben zowiezo anders dan de gemiddelde Spanjaard hier, heb rood haar en steek met mijn 1.78 met kop en schouders boven de rest van de wachtende oudersuit!! (net als mijn zoontje van bijna 8, met zijn 1,40!!!  Verder ben ik ook heel creatief en dat vinden ze ook maar vreemd..... maar goed ik blijf maar gewoon mezelf...... daarmee onderscheidt ik me van de rest... zullen maar zeggen!! Verder rest me niets anders te zeggen dat jullie werkelijk adembenemende creaties maken; complimenten!! Ik hoop nog veel leuke mensen tegen te komen, goede tips en nog vele mooie creaties te mogen aanschouwen op deze site... tot snel.... hoop ik met mijn eerste creatie!!!

Re: Hallo; ik wilde me even voorstellen!!!

Ola! ;)

Welkom, waarschuwing: het is zeer verslavend dit forum  :lol:

"Fat bottomed girls you make the rocking world go round" - F Mercury

3

Welkom op het forum!

Heel veel bakplezier toegewenst!

Liefs, Zanoni

4

Welkom!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!