1

Onderwerp: Mijn nieuwe website!!!!

ZO.....die is af....mijn nieuwe site, de sieraden gecombineerd met de taarten..ik ben er erg blij mee en ben benieuwd wat jullie vinden!!
(P.S Er komen nog foto's op van taartjes, en gevolgde workshops)

http://www.maartjeblankert.nl/

2

Re: Mijn nieuwe website!!!!

mooi hoor, erg leuke layout!

3

Mooi, hoor!

Maar even off topic, nu al workshops geven, jij durft :)!

Jacqueline

4

On toppic: Yup ik durf  ;)  :D

5

Leuke website !! ik vraag mij alleen af waarom je zo goedkoop bent de gemiddelde prijs voor ee basis workshop is toch echt 35 euro of is dat omdat je zelf net begonnen bent .? ;)

6

je website ziet er leuk uit!!

Maar nu al workshops?? En dan in 2,5 uur??? Ik kom met mijn 3 tot 3,5 uur al niet eens uit.....

Groetjes, Dorothea.

7

Prachtige website!

Ik weet heus wel dat het je gaat lukken met workshops (al is de tijd een beetje krap) Reken een uur voor het vullen, afsmeren, bekleden, opruimen en je tafels gereedmaken voor decoreren.
En aangezien het decoreren het leukste is van taarten maken reken daar dus zeker 2 uur voor. Tenzij je ze natuurlijk maar beperkt keuze geeft in decoratiemateriaal....

Waar ik wel een beetje over verbaas is €25 voor maximaal 4 personen? Kan dat echt uit?! Hoe?! Want dat zou ik wel eens willen weten! :D

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

8

Ps:

"Hierin ben je geheel vrij te kiezen voor elk thema wat je leuk vind"

vind = vindt :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

9

Je site ziet er echt heel leuk uit.
Mooie afbeeldingen erbij, leuke sfeer!

Wat anderen ook al gezegd hebben, lijkt 2,5 uur krap.
Als je b.v. 4 mensen krijgt die er helemaal niet handig in zijn en bij alles je hulp nodig hebben.....ik bedoel dat zou kunnen.
Ze 'moeten' de fondant zelf nog kleuren, die taart die jij maakt nog lekker opeten  ;)
Ik ben benieuwd naar je eerste workshop ervaring met de taarten.
Maar in elk geval veel succes!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

10

Ik begrijp jullie racties..trouwens bedankt voor de spelfout...mijn vriend had hem zelf al gezien en vergeten te veranderen! hihih

Ik heb al een aantal test rondes gedaan en kwam goed uit op 2,5 uur...heb bewust daarvoor gekozen met een uitloop tot 3 uur in mijn hoofd....heb gemerkt bij de sieraden ook dat dat fijner overkomt op mensen....dan kun je zeggen we kunnen nog even doorgaan....

ik kan het altijd nog aanpassen als het toch niet uitkomt..bedankt voor de tip!

Over  de prijs....
.....hoef niet rijk te worden.....zou leuk zijn  ;) maar das niet de insteek hahahah heb uitgerekend wat ik kwijt ben (kan inkopen bij groothandel aangezien ik bedrijf ben)
en daar iets bovenop voor mijn tijd....
de prijs heeft niets te maken met aantal mensen.....ik kies bewust voor maar 4 om idd alle tijd en aandacht en techniekjes aan te leren....tevens heb ik geen keuken oven....dus 4 kapsels bakken is genoeg haahah
ik ben niet van plan om elke week 4 workshops te geven...mocht die animo er zijn dan zien we dan wel weer hihih. werk nl "gewoon" 36 uur in de week.
Super bedankt voor jullie reacties!! ik zal ze zeker opslaan en nog eens even goed nadenken over de tijd....

11

Maartje2you schreef:

I
Over  de prijs....
.....hoef niet rijk te worden.....zou leuk zijn  ;) maar das niet de insteek hahahah heb uitgerekend wat ik kwijt ben (kan inkopen bij groothandel aangezien ik bedrijf ben)
en daar iets bovenop voor mijn tijd....

Dat "iets" neem je dan wel heel erg letterlijk :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

Waar vind ik de taarten die je gemaakt hebt? Wil toch wel graag zien wat je zelf kan voor ik een workshop bij je zal volgen.
En wat is de grootte van de basistaart, en wat voor vullingen zijn dan standaard?
Kortom, mooie site, mooi weergegeven maar ik mis een heleboel informatie!
Succes iig.

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

13

zoals er in mijn begin bericht staat is dat de foto's nog volgen..wil mooie fotos erop en ben daar nog mee bezig.

de tips voor de afmeting van de taart en vulling is aangenomen! idd handig op erbij te zetten....

bedankt

maartje

14

Mooie website!
Waar heb je deze website bij gemaakt?
Bij welke site bedoel ik eigenlijk.
Heb er niet zoveel verstand van  :s

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.