1

Onderwerp: geen paaseitjes dit jaar

want de paashaas is op verlof door het goeie weer hier in België :)

Deze heb ik vandaag gemaakt voor de familie maar kreeg spijtig genoeg niet veel feedback.. ze beginnen het precies maar 'gewoontjes' te vinden en denken niet aan het feit hoeveel tijd je in al die taartjes insteekt :(. Alleszins, ik was er heel tevreden over en daarom toch even showen :)

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/223270_10150550981425247_802860246_18142919_761447_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/224073_10150550981695247_802860246_18142930_1675938_n.jpg

Bedankt voor het kijken! x

2

Re: geen paaseitjes dit jaar

Kan me voorstellen dat je dan een beetje teleurgesteld bent, want wij mede-taartenbaksters zien wel dat je dit niet in een uurtje in elkaar flanst...! Ik vind hem prachtig.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

3

ooo,ik vind hem helemaal geweldig!Daar kan mijn taartje echt niet aan tippen.
Wel jammer dat de familie zo koeltjes reageert,zo gaat de zin in bakken wel gauw over vind ik

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

4 Laatst bewerkt door figarodt (24-04-2011 22:06)

Ik denk dat je jouw familie te veel verwend hebt. Dat is een prachtige taart  en een stuk leuker dan zomaar paaseitjes. Wij zien ook veel taarten en blijven daar nog steeds enthousiast over. Heel mooi geboetseerd en leuk bedacht.
Moet je volgende keer maar eens een  saaie, niet lekkere taart bij de banketbakker halen dan leren ze misschien hun lesje wel.

5

Ik vind 'm ontzettend leuk!! En je familie was vast sprakeloos.....

6

Wat een superleuke Paastaart  :thumb:  :thumb:

Echt hartstikke goed geboetseerd en ontzettend leuk al die details  :Y .

En wat je familie betreft....wij zeggen altijd "Familie heb je en  vrienden kies je"  :+

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

7

Wauw, ik vind je boetseersels echt geweldig! Wat is ie heerlijk ontspannen die Paashaas!  :D  Mooie strakke taart en leuke kleuren!  :thumb:

8

wat een leuke taart! Wat lori zegt, je familie was vast sprakeloos :)

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

9

WOW!

wat een geweldige taart zeg :Y
daar was mijn familie echt sprakeloos van geweest :Y , dat krijgen ze niet, zo'n prachtige taart :nooo

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Héél mooi gedaan!!Is hier idd lekker warm,mijn dochtertje mocht gisteren choco"melk" gaan zoeken in de tuin bij de oma..... :lol:  :lol: Vind het echt zeer leuk gedaan!

Grtjs,Marie!

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

11

hahaha wat een leuke paashazen,en je familie is zoooo verwent waarschijnlijk ,maar ik vind het gaaf geboetseerd knap hoor :thumb: SUPERRRRRRR ;)
taartgroetjes Carla

12

Nou dan krijg je van mij de complimenten hoor!
Het is een supertaart met hartstikke mooi boetseerwerk!
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

13

Super leuk gedaan en het is een schitterend taartje!!! En inderdaad waarschijnlijk is je familie te veel verwend maar dan nog zouden ze enthousiast kunnen reageren... is maar goed dat wij dat dan allemaal doen....

wow wat een leuke taart met zoveel details. Supermooi gedaan :thumb:

Groet,
Annemieke

15

Ik heb de ideale oplossing voor je familie  :D
Laat ze de volgende keer de ingredienten kopen voor een taart...
Zet ze aan het werk, voor de ideeen die ze hebben.........
Dan gaan ze al jou werk zéér zeker de volgende keer met nog meer liefde en waardering en bewondering waarderen.
En zullen ze nooit meer jou taarten voor "normaal" aannemen  O-)  O-)

En ik doe het je niet na dus van mij krijg je enorme bewondering! :thumb:

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

16

:thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Hij is prachtig!!

18

Echt heel mooi gedaan, wat een werk zeg! Ook al wordt het "gewoontjes" een beetje enthousiast zijn is toch niet zo moeilijk met zo'n prachtige taart

Maak van/op elke dag iets moois, groetjes Mara

Aah die is echt super leuk en mooi gemaakt. en dat doe je niet zo eventjes. daar zit echt wel tijd in, en het is een prachtig resultaat!!

Zijn de taarten bij Sandra in de maak, dan weet je zeker dat die smaakt ;p www.taartenvansandra.nl

20

IK vind deze taart zoooo leuk, echt super.
De eerste taart die ik voor mijn zus maakte was helemaal wow en "ooohh wat is ie mooiii", iedereen foto's maken en als ik nu met een taartje aan kom is het 'oh ja, leuk :rolleyes: "
Dus ik snap heel goed hoe je je voelt. Het wordt op een gegeven moment gewoontjes voor ze terwijl elke taart voor ons een taart op zich is en heel speciaal met heeeeel wat uurtjes werk erin.
Ik vind de taart in ieder geval heeeel lief , leuk en heel mooi! :)

21

Ik vind ze echt supermooi!!! :Y  Jammer dat je niet de gewenste reactie kreeg!! Heb ik de laatste tijd ook altijd met mijn familie dus bak ik niet meer vaak.... of toch niet voor hen  ;)

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

Wouwie wat een super geweldige taart.
Kan niet begrijpen dat je familie hem gewoontjes vonden.
Vind hem werkelijk waar TOP :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

23

hihi, ik dacht even dat je ging zeggen dat er geen paaseitjes waren omdat de paashaas zo verliefd is...
Ik vind de taart geweldig. Prachtig geboetseerd! :thumb:

Enneh niets aantrekken van je familie hoor, gewoon lekker blijven bakken, want je hebt gewoon een talent en daar moet je wat mee doen. Punt uit!  :P  ;)   :rolleyes: :thumb:

Dat is toch een TAART waard!

Bedankt iedereen voor de leuke reacties! Inderdaad, zou wat minder voor hen moeten bakken en niet denken: ooh, ze zullen wel een taartje willen dus... Als ze niks vragen of ze vinden het te vanzelfsprekend hoeft het niet meer.. Al maar chance dat ik er geweldig veel plezier in heb gehad! :)
Een beetje ontmoedigd gistere maar weer helemaal opgepept door de commentaren... We gaan er nog eens dubbel en dik tegenaan!! :D
x

25

Ach wat ontzettend mooi en lief, ik geloof dat ik helemaal aanmechtig zou zijn bij de aanblik, die haasjes zo op hun gemakje op het picnickleedje, wou dat ik het maken kon.