1

Onderwerp: Bruidstaart Blond Amsterdam en taart ala Wendy

Het bruidspaar wilde graag een afbeelding van Blond Amsterdam op de taart. In eerste instantie had ik de afbeelding gepuzzeld, maar ik was er zelf niet zo heel tevreden over én erger nog, ik kreeg de afbeelding niet meer van het taartkarton af :o  Dus op het laatst toch maar de afbeelding geprint en eigenlijk vond ik dat nog veel mooier uitzien.

http://www.creataart.nl/ci_7926045/big_18976125_0_970-727.JPG

En nadat ik bij Wendy de workshop van het bostafareel had gevolgd, mocht ik hem ook als verjaardagstaart maken voor Bo.

http://www.creataart.nl/ci_9686060/big_18976181_0_607-809.JPG

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: Bruidstaart Blond Amsterdam en taart ala Wendy

Allebei heeel mooi :)  :)  Ik puzzel eigenlijk nooit op een taartkartonnetje maar altijd op op een plastic hoesje ;)

3

Allebei heel mooi geworden, vind de boom altijd super...... :)

Twee hele mooie taarten!

Ik vind de standaard ook erg mooi! Heb je die zelf gemaakt of is 'ie gekocht?

En als 'ie zelf gemaakt is... heb je een how to??   :D  ;)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Wow wat mooi. Hoe heb je de boom gemaakt als ik vragen mag?

6

Siep schreef:

Allebei heeel mooi :)  :)  Ik puzzel eigenlijk nooit op een taartkartonnetje maar altijd op op een plastic hoesje ;)

Oh ik ook hoor, een taartkarton met daarom heen een plastic hoesje. Maar nu begin ik te twijfelen of ik dat toen niet gedaan heb, of dat ik hem ook niet van het plastic af kreeg :o

Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

7

Taarterataaa...! schreef:

Twee hele mooie taarten!

Thanx, die standaard heeft mijn man gemaakt. Volgens mij moet er hier op het forum nog een soort van how to van staan.

8

Party-treats schreef:

Wow wat mooi. Hoe heb je de boom gemaakt als ik vragen mag?

Die boom heb ik geleerd te maken bij een workshop van Wendy :Y

Milouk schreef:
Taarterataaa...! schreef:

Twee hele mooie taarten!

Thanx, die standaard heeft mijn man gemaakt. Volgens mij moet er hier op het forum nog een soort van how to van staan.

Heb je daar misschien ook een linkje van? (Ik kan hem namelijk niet vinden... :o )

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com