Onderwerp: Mijn laatste cupcakes
Koekie monster
Spaghetti meatbal cakes

Carrot cakes

Zonnebloem
Volg me op Twitter!! : http://twitter.com/#!/MrBreeVandeKamp
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn laatste cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Koekie monster
Spaghetti meatbal cakes

Carrot cakes

Zonnebloem
Allemaal mooi, maar die zonnebloemen zijn echt geweldig !
heel mooi, i love koekiemonster!
Ik vind ze allemaal erg leuk! Met welk spuitmondje heb je de groene toef gespoten?
Allemaal leuk, en ze zien er heerlijk uit.
De zonnebloem is wel favorite.
Vraagje over de meatballs on the spaghetti.....is dat een cakepop of iets anders?
prachtig
Leuke parade moest wel even grinniken om de spaghetti/meatballs
Super!
Heel gaaf, de zonnebloemen zijn toch echt mijn favoriet

Ik vind ze allemaal erg leuk! Met welk spuitmondje heb je de groene toef gespoten?
Dank je wel.
Dat is de 2004/2D. http://www.deleukstetaartenshop.nl/icin … p-712.html kan je zonder coupler gebruiken of met een grote coupler.
Allemaal leuk, en ze zien er heerlijk uit.
De zonnebloem is wel favorite.
Vraagje over de meatballs on the spaghetti.....is dat een cakepop of iets anders?
Thanks! het is een Ferrero Roche die door de kersenjam gehaald is.
Dank jullie wel voor jullie complimenten.
Ik heb er veel lol in om dit soort dingen te maken, buiten het standaard wat je kan maken. Mijn mond valt regelmatig open als ik hier rondkijk van wat jullie allemaal maken. Zelf struin regelmatig het internet af op zoek naar nieuwe ideeen. Als jullie leuke grappige dingen weten : let me know!!
ow by the wee.. die topping op de carrot cakes.. echt te lekker!! met monchou, slagroom en witte chocolade.. ik had wat over en had dat in de koelkast staan.. niet verstandig voor als je 's-avonds trek krijgt!!
ow by the wee.. die topping op de carrot cakes.. echt te lekker!! met monchou, slagroom en witte chocolade.. ik had wat over en had dat in de koelkast staan.. niet verstandig voor als je 's-avonds trek krijgt!!
Dat heb ik nou ook regelmatig, s'avonds bedenk ik de meest lekkere vullingen, of in de supermarkt wanneer je honger hebt

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn laatste cupcakes