1

Onderwerp: het zat in me hoofd mooier,maar helaas.

op tijd begonnen,strik enz.lukte prima,taart 1 was al beetje in het midden lager??,geprobeert met vullen en afsmeren gelijk te krijgen,leek redelijk,was met vulling buiten koelkast ,maar 2de taartje zou ik met paticreme en verse frambozen doen (eigen idee)dus kon ik die gisteren vullen en afsmeren en in de koelkast doen,vanmorgen om 6.30 opgestaan(was toch singel ;) ,man is schilderen op de boot met mijn goedkeuring  :lol: )om de taart af te maken nou hij blijft scheef,fondant ging niet lekker en waar dat nou in zit  :/ ,geen idee,hoop wel dat me buurtjes tevrede zijn,wordt zo opgehaald .graag tips voor me  :|
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HVN43MNZ.jpg
en straks kleine taartjes maken,want de kids komen morgen,man lief neemt ze mee uit het westen :)  :)  :) dan is deze moeder weer helemaal happy :Y .
Carla

2

Re: het zat in me hoofd mooier,maar helaas.

missch door de warmte?
Ik vind hem er mooi uitzien hoor!!

Groetjes Marianne

Ja hebt soms van die dagen  :mad:  ik vind wel dat de Bakels fondant (die gebruik ik) ook niet meer is als wat die was.
Het is toch een mooie taart geworden , waar veel liefde in zit ( dat zie je zo), en ik hoop dat de ontvangers er blij mee waren.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

4

Hoi Carla ,

Zo gek is ie toch niet  :nooo vind het een leuke taart geworden hoor . :thumb:

Zelf doe ik vaak half marsepein en half fondant dat werkt erg prettig moet ik zeggen  :Y .

5

leuk jullie reaktie's en ik leer er  weer van,maar de meiden kwamen um vanmiddag ophalen en helemaal blij ,wat wel leuk was ,ze had me een foto gestuurd (mail)en op die foto was de strik helemaal ingezakt,dus ik dacht  al bij  mezelf, mislukt tie dan lijk tie spreekend  :lol:  :lol:het was de eerste keer dat een strik heb gemaakt en viel me mee,maar de volgende x moet tie echt kaars recht zijn. ;)

Hoi Carla

Nou ik vind hem netjes hoor :Y  Je strik is niet te dik en hartstikke mooi :thumb: , ik zie niet dat ie scheef staat.

Mag ik vragen wat voor onderrand je hebt gebruikt, ik kan het niet zo heel goed zien op de foto maar volgens mij heb ik de al eens eerder gezien.

IK heb geen tips over fondant, ik gebruik enkel marsepein

Groetjes
Femke

7 Laatst bewerkt door carol (24-04-2011 19:30)

hoi Femke ik heb de foto zo genomen dat het niet erg op valt  :lol:  ;) ,maar de rand heb ik van een first impressions gemaakt er zitten 3 verschilende afdrukken in en ik gebruik de vierkanten en snij die doormidden,als je het precies wil weten,kan ik straks wel ff op de site kijken hoe deze precies heet.
zo ff gekeken het heet Medallion Set 1,ik gebruik deze graag vind um erg leuk zo als afwerking en Femke ik druk het erop en snij dan een reep en die weer door midden in de lengte,volg je het nog  :lol:

carol schreef:

hoi Femke ik heb de foto zo genomen dat het niet erg op valt  :lol:  ;) ,maar de rand heb ik van een first impressions gemaakt er zitten 3 verschilende afdrukken in en ik gebruik de vierkanten en snij die doormidden,als je het precies wil weten,kan ik straks wel ff op de site kijken hoe deze precies heet.
zo ff gekeken het heet Medallion Set 1,ik gebruik deze graag vind um erg leuk zo als afwerking en Femke ik druk het erop en snij dan een reep en die weer door midden in de lengte,volg je het nog  :lol:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Nee ik volg je niet echt meer nee, maar ik zet 'm toch maar op m'n lijstje...

Madame Gâteau schreef:
carol schreef:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Nee ik volg je niet echt meer nee, maar ik zet 'm toch maar op m'n lijstje...

Nee toch wel, ik heb het nog een paar keer door gelezen en zie het nu helemaal voor me :D , dank je voor je uitleg :thumb:

10 Laatst bewerkt door carol (24-04-2011 22:08)

ik zat net ook weer te lezen bij Nadine's topic dat het bij ??? ook niet lukte die heeft dan de rand ,ik weet niet hoe Nadine het doet (bij haar is tie echt mooi),maar mij lukt het allleen op deze manier,en ben blij je je  um snapt ,kan ik zo rustig slapen :lol:  :lol:  :lol:

Ik vind hem er prachtig uitzien en iedereen neemt natuurlijk een foto zo dat een taart perfect lijkt, maar ondertussen zit er een "rits" aan de achterkant.  :thumb:

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl