1

Onderwerp: taartzaagje stuk

Ik had van de week een stuk draadje van mn taartzaag. (de aanhechting is stuk gegaan)  :(
Nu ben ik op zoek naar nieuwe maar die zijn er alleen te krijgen voor de duo taartzaag.

Hoe doen anderen dat? of zijn ze wel ergens te krijgen?

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

2

Re: taartzaagje stuk

d'r zit/zat toch een reserve bij de zaag? Of is die ook al stuk :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

nee, de reserve zit er nu op (die andere gebruik ik nu een jaar of 2 1/2 of 3 ). maar zal je zien dat deze ene keer stuk gaat als ik net begonnen ben

4

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=36311
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=96059

5

Volgens mij gewoon nieuwe taartzaag kopen als backup....met google ook niks bruikbaars gevonden voor je  :s

6

@Karin, dank je wel voor je zoek actie. Heb nog een gekregen exemplaar staan als echte nood (zaagje is niet meer zo strak).
Heb de topics even gelezen die jij vond, denk dat ik dan toch maar een dubbele bestel (ook wel makkelijk misschien, moet alleen ff kijken hoe breed die dubbele is).

ga verder met zoeken naar van alles, er is geen webshop die alles heeft wat ik nodig heb grrrrr :s

7

anneke79 schreef:

ga verder met zoeken naar van alles, er is geen webshop die alles heeft wat ik nodig heb grrrrr :s

Dat is helaas ook vaak mijn ervaring.............super vervelend en tijdrovend!

8

Heb ik dus ook gehad en dus maar een dubbele besteld (is geloof ik nog breder ook :) ) Heb van de dubbele een zaagje afgehaal zodat je maar een zaagsnede krijgt omdat ik dat makkelijker vind.

9

Een nieuwe is toch niet zo duur? Ik heb bij de Makro een taartzaag ( volgens mij wilton) gekocht voor 3 e! Volgens mij is die in de webshops rond de 4,50. Of ben je op zoek naar die hele goede; die van rond de 25 e?

Succes in ieder geval; groetjes Jose

10

Als je zaagje wat losjes is even het draadje los halen en je zaag weer wat open buigen dan is hij daarna weer strak. ;)

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

11

kicsi schreef:

Als je zaagje wat losjes is even het draadje los halen en je zaag weer wat open buigen dan is hij daarna weer strak. ;)

dat wilde ik ook net zeggen! bij mij heeft het ook even geduurd eer ik dat door had, nu heb ik weer een strakke zaag!