Onderwerp: boerenbont ruitje printen
Weet iemand misschien waar ik een bruin boerenbont ruitje kan downloaden om te printen. Ik wil dit gebruiken om de zijkant van een taart mee af te werken dus het moet wel ongeveer 5-7 cm hoog zijn.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » boerenbont ruitje printen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand misschien waar ik een bruin boerenbont ruitje kan downloaden om te printen. Ik wil dit gebruiken om de zijkant van een taart mee af te werken dus het moet wel ongeveer 5-7 cm hoog zijn.
Weet niet of je dit bedoelt maar google afbeeldingen.....bruin boerenbont ruitje....
In de webshop van kikakeekies kun je sinds kort die ruitjes (en stipjes!) bestellen in alle kleuren van de regenboog!!
@Sandra-lala, die had ik ook al gevonden maar ik vind hem niet strak genoeg om te printen
@Miss Pebble, ik heb natuurlijk even een kijkje genomen in de betreffende webshop maar ik heb zelf een printer....
En bij colour lovers?
Hier is een boerenbontje weet niet of je dit formaat bedoeld, ik heb geen idee hoe het uitgeprint overkomt, kan eventueel aangepast worden, ik heb verschillende tekenprogramma's op mijn computer.

Hier is een boerenbontje weet niet of je dit formaat bedoeld, ik heb geen idee hoe het uitgeprint overkomt, kan eventueel aangepast worden, ik heb verschillende tekenprogramma's op mijn computer.
Wauw deze is mooi strak, handig als je met zo'n tekenprogramma overweg kunt 
Oef, hier moet ik echt niet te lang naar kijken. Wel heel mooi.
Oef, hier moet ik echt niet te lang naar kijken. Wel heel mooi.
Word er zelf ook een beetje misselijk van, maar kan ze wel leveren in elke gewenste kleur en blok grootte...... 
@Moodswing, bedankt zeg, hier kunnen we (mijn man dus) wel wat mee. Ziet er echt heel goed uit....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » boerenbont ruitje printen