1

Onderwerp: Wat een gave workshop...

was de gastworkshop 'Colette" van Suuz bij mevrouw Baktaart in Rijswijk. Het was geweldig om te maken, duidelijke uitleg van Suuz! Helaas te weinig tijd om hem helemaal af te krijgen, dus gisteravond gelijk nog verder afgemaakt thuis. En inmiddels staat hij te schitteren op mijn dressoir! Oja de vulling is overheerlijke groene oase... (wat wel een vies oogend resultaat was na het afsmeren van de taart... een beschimmelde taart zou er niet voor onder doen  :lol:  :lol: )

Kimh bedankt voor alle goede zorgen, en Suuz nogmaals heel erg bedankt voor de te gekke workshop!!

http://www.taartinhuis.nl/components/com_joomgallery/img_originals/bruidstaarten_7/colette_20110424_1423793637.jpg

oja... mijn man vind hem niet zo mooi... te zoete kleurtjes. is niet zijn ding....  :s. Ach hij staat top naast mijn nieuwe accessoires van Riverdale, helemaal in kleur en dat was mijn bedoeling. Wat weten mannen nou van modekleuren...  :lol:  :lol:

groeten, Bianca
TAART in huis

2

Re: Wat een gave workshop...

ach ja mannen  :lol: maar ik vind um SUPER en ook de kleuren  :thumb: .
taartgroetjes Carla

3

Heel mooi geworden en idd Super leuke kleuren, lekker fris!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Super!
Erg mooi geworden..
En past perfect bij de tijd van het jaar toch?!

Hij is prachtig!!!!!!!!!!!  :thumb:  Ene mannen............ gewoon man laten :lol:  :lol:  :lol: wat weten zij nou over vrouwen ;)

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Hij is echt supermooi!! Moest ff nadenken wat voor vulling oase was, voor het kwartje viel  :D    :grr:

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

7

Erg gaaf.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

8

Mijn man gooit het altijd op: " ik ben kleurenblind" hahahaha

Ik vind het in iedergeval een prachtige oase taart!  ;) Super mooie kleuren.  :thumb:

Groetjes San

9

wauwwwwwwwwwwwwww heel mooi

Groetjes Wendy

Jaaa, hij is mooi geworden!! Je ziet niks meer van de "schimmel"  :lol:
Die van mij is naar beneden gedoken, dus de onderkant maar aangesneden en de bovenkant bewaard... Was overigens erg lekker!

11

Hij is heel gaaf geworden, de mijne is niet ongeschonden thuis gekomen, maar met heel wat restauratie werk toch nog wat geworden.

ik plaats hem in de loop van de dag

12

Mooi hoor

13

superr!! :Y

Wauw.... FANTASTISCH!!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

15

Hij is leuk geworden zeg! Leuk om de eindresultaten te zien  :D

Als het kon zou ik met mn kennie trouwen..

Super gaaf :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

Fijn dat je man hem niet mooi vindt, dan wordt hij voorlopig ook niet opgegeten :lol:

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

18

ziet er goed uit Bianca! :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

19

heel mooi, vooral de kleurencombinatie van de bloemen

20

Ooooh wat een mooierd!! En wat een goed idee van die oase!! Kun je er lekker lang van genieten  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Hij is echt helemaal super geworden!! Ging het goed dat goud verven?? Had je ook een kwastje gemold? :)

Ik heb Annelies inmiddels ook de tip gegeven om oase te gebruiken, dus bedankt hiervoor!

En bedankt voor de gezelligheid :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

22

bedankt voor alle complimenten!!

Gelukkig is dat een bevestiging dat mijn man gewoon geen kleurensmaak heeft  :lol:

@Suuz: ik heb het geverfd met een heel klein kwastje, maar ik ga er zeker eentje slopen voor de volgende keer  ;)

groeten, Bianca
TAART in huis

23

Hij is echt heel mooi geworden, morgen post ik de mijne, groetjes Esther
Ps zat naast je

24

Wat is hij prachtig geworden, mooie kleuren en prachtige rolroosjes heb jij gemaakt.

25

heel erg mooi!! ik vind de kleurtjes juist erg leuk staan.  :D

heb je gewoon  met boter afgesmeerd?? ik ga een kasteel maken voor mijn kids voor 7 mei... en was van plan om oase te gebruiken voor de torens.....