Onderwerp: een zomers bruidstaart voor een zwangere bruid
klant wilde een bruidstaart met veel kleuren en bloemen.
Bruidje is een beetje zwanger ik geloof ergens rond de 20 weken en ik wilde haar niet te dik maken is toch een mooie dag in je leven zo een bruiloft dus geen gekke dame op de taart
HIj had een jacket aan en een hoed met handschoenen. Dus meneer op de taart heeft alles aan incl zijn gilet onder het jasje. In het echt zag dat er erg goed uit zo met de getuigen in dezelfde kleding
Ze had me doorgegeven dat de jurk champagnekleurig zou zijn. Toen ze uit de auto stapte had ze naar mijn mening en witte of ivoren jurk aan....tja ik heb de mail er later nog bij gehaald .....
staat toch echt champagne...
10 en 30 cm taart zijn een naturelbiscuit gevuld met champagnecreme en lemoncurdcreme
22 cm is een chocoladebiscuit gevuld met witte ganache en bokkepootjesmouse
15 cm taartje is een vanillebiscuit gevuld met cocoscreme en bailey'screme. later toen de taart in de doos stond heb ik er een mintgroen lint om het broard gedaan.
dit is het gworden:

Foto van het bruidspaartje in de doos.

Bedankt voor het kijken! Geniet van de zon 

Ik gebruik van die hele dikke zwarte rietjes van DIS. Ze zijn heel stevig, voedselveilig en met een knip van een schaar op maat. Dit in combinatie van drums/boards onder iedere taart. Gaat prima.