1

Onderwerp: Taart met stuk eruit

Ik had eindelijk weer een excuus om een taart te kunnen maken haha. De verjaardag van mijn ouders.
Had hier de how to gezien van een taart met een stuk eruit en vond hem zo leuk dat ik die heb geprobeerd na te maken.

Hij is gevuld met 2 lagen frambozenmousse vandaar dat er framboosjes als decoratie opzitten.

http://i56.tinypic.com/10citcj.jpg

http://i51.tinypic.com/mkixhk.jpg

2

Re: Taart met stuk eruit

yummyyyyy ziet er lekker uit zeg. Frambosenmousse... ga ik ook eens maken. Je brengt me op ideeen haha. Maar heel leuk gedaan zo!

3

Erg leuk gedaan, neem aan dat je die framboosjes zelf hebt gemaakt met allemaal kleine bolletjes...?

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

hoi,
sorry was een beetje druk de laatste dagen, ja de framboosjes heb ik met kleine bolletjes gemaakt die ik op een grotere beetje vervormde bol heb gedrukt. Putje bovenin maken, zit in een echte framboos ook en klaar

5

Erg leuk...
Mag ik misschien vragen waar je die grote letteruitstekers hebt gehaald? Of welke merk het is? Zoek er al tijden naar.

Happiness is a CAKE!!

6

Hartstikke leuk, knap gemaakt !!

Groetjes, Conny

7

Hoi, die letteruitstekers heb ik gewoon bij de hema gehaald. Was een tijdje terug een grote doos in de aanbieding met allerlei uitsteekvormen, volgens mij eigenlijk voor kinderen om bij het kleien te gebruiken of zo. Maar zit vanalles in en dus ook letters en cijfers en kosten maar 5 euro. Is de eerste keer dat ik ze gebruik maar gaat erg goed.

8

zo ontzettend leuk!

Enorm leuk (en lekker denk ik ;))

10

dat kijkt meteen heel vrolijk zo'n taart.  :thumb:

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

11

Ik vind hem echt superleuk. Dat lijkt me ook nog eens leuk om te maken. Nu nog wachten op een gelegenheid!

12

giggels schreef:

Hoi, die letteruitstekers heb ik gewoon bij de hema gehaald. Was een tijdje terug een grote doos in de aanbieding met allerlei uitsteekvormen, volgens mij eigenlijk voor kinderen om bij het kleien te gebruiken of zo. Maar zit vanalles in en dus ook letters en cijfers en kosten maar 5 euro. Is de eerste keer dat ik ze gebruik maar gaat erg goed.

Zouden ze het nog hebben denk je?
ik ben er al lang naar op zoek. hoe hoog zijn de letters eigenlijk? sorry voor de zovele vragen  :o

Happiness is a CAKE!!

13

Leuk zeg; hij staat ook al een tijdje op mijn verlangslijstje!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

14

Emine schreef:
giggels schreef:

Zouden ze het nog hebben denk je?
ik ben er al lang naar op zoek. hoe hoog zijn de letters eigenlijk? sorry voor de zovele vragen  :o

Ze hebben bij veel filialen deze dozen in de opruiming voor maar 3 euro...

Groetjes Diana..:)

15

cool... zal mijn vriend vragen of hij wil gaan kijken. Heeft iemand een foto van de verpakking?

Happiness is a CAKE!!

16

Hoi,
Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Was ook erg leuk om te maken de taart, weer een uitdaging.

En Emine ik heb de letters even opgemeten, ze zijn 4 cm. hoog. Heb geen foto van de doos maar is een groen met witte doos en er zitten 75 verschillende uitstekers in, ook nog wat dierenfiguren en auto, vliegtuig e.d.