1

Onderwerp: Pasen(3e taartje)

Bij deze mn paastaartje voor morgen. Ik blijf erbij dat t bekleden toch t moeilijkste is. Blijf randjes zien helaas. Iemand tips?
Ik vul em netjes in 2 lagen, dan p elkaar en afsmeren met botercreme. Zodra de laag erop gaat is t meteen een bende bij me  :s

Deze is gevuld met bbr en aardbeienvlaai. Hopelijk smaakt ie heerlijk :)

http://i51.tinypic.com/2e545sk.jpg

http://i56.tinypic.com/1085lkx.jpg

2

Re: Pasen(3e taartje)

Leuk geworden! Gebruik je misschien te veel vulling?

3

Foto of laad niet of niet aanwezig, ik zie in ieder geval niks  :nooo

Trotse mama van Iris en Milan, en wonder nr 3 onderweg <3

4

dijkje maken van botercreme 1:1, daar ook mee afsmeren, id koelkast, evt. nog een keer netjes afsmeren, daarna met warm mes gladmaken, wordt dan super!

5

Inderdaad afsmeren met botercreme 1:1 daar krijg ik ze zelf ook het strakst mee.
In het begin gebruikte ik de botercrememix en het viel mij op dat ik dan ook van die uitstulpingen kreeg en onderaan zakte het marsepein naar beneden. Sinds ik 1:1 gebruik heb ik daar geen last meer van.

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

6

ik gebruik tegenwoordig 1:1 botercrème, vermengd met amandelkoekjeskruim (van de Xenos, die koekjes; kruim maakt m'n machine ;) ).
Daardoor smeer je dikker af, maar blijft het wel lekker :9  ;) , en zie je de randen tussen biscuit en vulling niet meer.

Maar desalniettemin, leuke taart :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Bedankt voor de reacties. Ik ga de volgende keer gebruik maken van jullie tips! Thanks. Hij was wel heerlijk vanmorgen bij de koffie en werd met veel enthousiasme ontvangen :)

Hoi, ik vind je taart erg leuk! Jammer dat je dat elke keer hebt! Ik heb het ook een keer gehad met een groene marsepein laag. ik denk dat het bij mij toen niet dik genoeg was... en dat dijkje werkt idd ook echt1 nou veel succes de volgende keer!