1

Onderwerp: ik kon er wel van huilen...gelukkig kwam het nog redelijk goed

Voor vandaag moest ik een taart maken voor een meisje dat 16 werd, ze wilde graag glamour, met de kleuren roze, zilver, goud.
En of er dan ook nog een scooter en een hondje op konden.

Het begon gistermiddag al, toen de dochter van een vriendin met haar vingertjes in de taart drukte en een heel mooie afdruk achter liet :/

Het leek mij leuk om zo'n kussenpatroon op de onderste taart te maken, dit mislukte zo finaal, dat ik de hele onderste taart nieuwe zijnkanten heb gegeven....gelukkig had ik nog genoeg marsepein in de goede kleur O-)

Ik had van de week al een scooter gemaakt, ik was er zo trots op, hij was zwart met parelmoer en echt heel goed gelukt.
Tot ik hem gisteravond op de taart wilde zetten, hij brak in 3 stukken en ik kon er niks meer mee. Daarom gauw samen met mijn man een nieuwe gemaakt (helaas veel groffer en met minder details dan mijn eerste modelletje ;) )

Uiteindelijk om 03.00 uur vanacht klaar en is hij toch nog leuk geworden, niet helemaal zoals gepland, maar goed.....dat kun je soms eens hebben :D  :D  :lol:

http://www.taartenvanoranje.nl/images/taarten/glamourtaart.jpg

http://www.taartenvanoranje.nl/images/taarten/glamourtaart%20detail.jpg

Bedankt voor het kijken en ik denk dat ik nu maar even op de bank in slaap ga vallen :Y  :cool:  :lol:

groetjes karin

2

Re: ik kon er wel van huilen...gelukkig kwam het nog redelijk goed

Wij zien je andere scooter natuurlijk niet maar ik vind deze heel gaaf!
En wat een schattig hondje heb je......heel lief!
Kan me voorstellen dat je dan baalt als de dingen mis gaan maar om het eindresultaat hoef je je geen zorgen te maken, dat is helemaal top!  :thumb:
Lief dat je man heeft meegeholpen.
Oh, enne...truste

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Inderdaad: Leuke taart!!

Het is misschien niet de taart geworden die je in gedachten had, maar hij is er niet minder mooi om! Niks te zien van al die tegenslagen  ;)
Die onderste is echt superstrakkkkkkk  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Nou ik vind hem echt fantastisch ! Deze scooter is echt al helemaal super ! de taart zelf is ook hartstikke mooi !

www.sweettableshop.com
Hipperdepip Taartshop gaat samen met Sweet Table Shop  flinke uitverkoop taartspullen in de webshop !

5

Ik vind hem prachtig!!! Een plaatje! :thumb:
Wens je veel rust toe tijdens de Paasdagen  ;)

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

6

heel mooi hoor! de scooter is mooi en dat hondje vind ik superlief

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

7

Zo herkenbaar he, heb je heel wat in gedachten en dan gaat alles fout. Maar hij ziet er echt mooi uit, niets op aan te merken.
Mooi hoor.