26

Re: Klassieke bruidstaart

Hele mooie taarten zeg!

Groetjes,
Michelle

27

Wat veel leuke reacties  :)
De roosjes heb ik allemaal zelf gemaakt en de lettertjes heb ik eerst ergens anders neergelegd zo als ik het wilde hebben, daar kon ik dan ook nog een beetje schuiven. Vervolgens overgebracht op de taart. Mijn tip is: laat de lettertjes eerst drogen, dat werkt een stuk gemakkelijker. (met fondant gaat dat natuurlijk makkelijker dan met marsepein)

28

Heel mooi!
Ik vind ook vooral mooi hoe de namen in hartvorm op de taart liggen. Superstrak gedaan allemaal!  :Y

29

Sanneke schreef:

Heel mooi!
Ik vind ook vooral mooi hoe de namen in hartvorm op de taart liggen. Superstrak gedaan allemaal!  :Y

Dank je!
Eerste wilde ik de tekste gewoon naast elkaar leggen, maar vond dat een beetje saai. Zodoende een beetje gaan schuiven en dacht ik aan het hartje. Zo kon ik ook nog mooi de roosjes in het midden doen net als bij de andere taarten.

30

erg mooi zeg! en zo strak, niet eens een afwerk randje  aan de onderkant!!!! :thumb:  :Y

31

Prachtig!!

Groetjes Renate
www.zoetensandwich.nl

32

lauraF schreef:

erg mooi zeg! en zo strak, niet eens een afwerk randje  aan de onderkant!!!! :thumb:  :Y

Ik wilde eerst wel een afwerk randje, maar vond dat uiteindelijk te druk met ook al hangende parelkettingen. Gelukkig had ik mijn taarten netjes afgesneden waardoor ik ook geen randje hoefde te gebruiken.

33

Wauw, echt zo beeldig, romantisch !!!

Groetjes, Conny

Wow geweldige taarten :thumb:  :thumb:
Heel fijntjes gemaakt (snap je wat ik bedoel??) die parels lijken wel een echte ketting. Echt heel chique :thumb:  :thumb:

35

Heel mooi en vooral heel netjes :Y

ooooooooooo wat mooi ! prachtige kleuren en heel klassiek !

www.sweettableshop.com
Hipperdepip Taartshop gaat samen met Sweet Table Shop  flinke uitverkoop taartspullen in de webshop !

37

Mooie strakke taarten!

38

Wauw erg mooi zeg! Hoop ook nog ooit zo goed te worden! En wat waren de vullingen?

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

39

Wauw erg mooi zeg! Hoop ook nog ooit zo goed te worden! En wat waren de vullingen?

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

40

meisjejongen schreef:

De vullingen waren niet heel bijzonder. Het bruidspaar wilde graag twee lagen aardbeienbavaroise.
Vandaag ook een berichtje van het paar gekregen, dat ze de taart super vonden en ook heerlijk vonden smaken. Gelukkig maar weer.

Ziet er mooi uit  :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

42

Wow mooie taarten en het lijkt wel of ze een satijn glansje hebben, of hebben ze dat ook echt en hoe heb je dat dan gedaan?

43

brandy schreef:

Wow mooie taarten en het lijkt wel of ze een satijn glansje hebben, of hebben ze dat ook echt en hoe heb je dat dan gedaan?

Dank je! Ik heb de taarten allemaal voorzien van pearl lustre spray.

44

Nou echt super gaaf hoor!