1

Onderwerp: Verslaving

Ik denk aan taart. Ik droom over taart. Ik eet taart. Mijn zaterdagmiddag bestaat uit het staren naar/maken van taart (nouja en afwassen) Ik HOU van taart.

Haha nou dat is wel duidelijk :) Ik heb een bijbaantje waar ik mag helpen taarten te bakken (geen patisserie ofzo, gewoon veel beslag in een machine gooien maar nog steeds zoo leuk). Ik ben nog maar een beginner maar ik wil ontzettend graag verder komen! Ik vind het de geweldigste hobby die er bestaat. En pas geleden vond ik dit forum :D

Ik heb pas twee echte taarten gemaakt zoals jullie ze maken, (bakken, vullen, bekleden) de eerste was niet zo geweldig en de tweede was heerlijk :) Mijn volgende project is een 3-laags stapeltaart voor mijn moeder's 50ste verjaardag. Ik heb er zin in! Ik ben een beetje bang dat het niet gaat lukken, maar ik ga hier veel lezen, rondkijken en vragen stellen zodat het (hopelijk) goed komt.

Taaaaaarttt! Ik ben dol op taart!

2

Re: Verslaving

welkom op het forum. Er is hier voldoende te lezen en informatie te vinden, dus dat komt wel goed met die stapeltaart!! :)

3

Welkom op het forum!

Veel lezen en terugzoeken en dan gaat het allemaal goed komen met de stapeltaart!
Heel veel plezier met het maken ervan en natuurlijk wel even showen hier!

Liefs, Zanoni

4

Welkom !!
Veel bak en lees plezier ;)

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?