1

Onderwerp: Bruidstaart met stecil..

Sow.. wat was ik blij toen de taart eindelijk stond..

Erg leuk die stencils maar wel n prutswerk ;)
Op een of andere manier vind ik stencils met zwarte icing enger dan met witte :P eigenlijk was mn stencil ook te klein voor de grote vierkante, maar gelukkig zie je daar niets van!

Vanmiddag ook nog snel koeltassen gehaald om ze in te zetten, en dus de hele reis met de zenuwen gezeten of het wel goed zou gaan met de icing..

Ik zag alleen achteraf op de foto dat ik de onderste taart niet meer van het plankje afgehaald heb (stomstomstom) dus zie je een blauwe randje :(

Maar goed, hopelijk is het bruidspaar net zo tevreden als ik ;)

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/224454_181548831897577_100001273858180_500422_2673090_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/215252_181548718564255_100001273858180_500419_3802580_n.jpg

2

Re: Bruidstaart met stecil..

Mooooi hoor!!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

3

Zonde van het plankje, maar je taart is zo prachtig dat ze het w.s. niet eens zien  :thumb:

4

mooie taart zeg  :Y   :Y
maarre klopt het dat het bovenste taartje in het taartje eronder zakte??

5

Hij is super mooi echt geweldig.

6

Heel mooi naomi

Groetjes Bianca

7

Alemachtig wat is ie prachtig  :D
Beetje duffe kreet maar ik zie steeds zoveel moois dat ik soms niet weet wat ik nu weer voor reactie zal schrijven....

Heb je dat stencillen met royal icing gedaan of bedoel je andere icing?

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

8

Royal Pie schreef:

mooie taart zeg  :Y   :Y
maarre klopt het dat het bovenste taartje in het taartje eronder zakte??

Denk dat dat gezichtsbedrog is want de taart is gestut en zou dus niet in moeten kunnen zakken ;)

Sandra-lala schreef:

Alemachtig wat is ie prachtig  :D
Beetje duffe kreet maar ik zie steeds zoveel moois dat ik soms niet weet wat ik nu weer voor reactie zal schrijven....

Heb je dat stencillen met royal icing gedaan of bedoel je andere icing?

Ja royal icing :)

9

Wow, wat een plaatje, ontzettend mooi !!

Groetjes, Conny

10

dank u dank u :D

11

leuk gedaan, inderdaad wel erg jammer dat je het blauwe bord er onder vergeten bent :P Maar ach... zoiets vergeet je 1x dan nooit weer.

Ben wel erg benieuwd hoe je je icing zwart hebt gekregen? Want bij mij was het drama  :mad: Moest toen ook op dust overgaan  :(

12

Plientje89 schreef:

leuk gedaan, inderdaad wel erg jammer dat je het blauwe bord er onder vergeten bent :P Maar ach... zoiets vergeet je 1x dan nooit weer.

Ben wel erg benieuwd hoe je je icing zwart hebt gekregen? Want bij mij was het drama  :mad: Moest toen ook op dust overgaan  :(

Ik heb wilton kleurstof gebruikt, echt het halve potje ;)