Re: Handige impressimat ipv diamond cutter
Ik heb ook wel interesse
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Handige impressimat ipv diamond cutter
Ik heb ook wel interesse
Ik heb ook interesse.
Ik heb ook interesse!
Heeft iemand al deze set gekocht? wellicht dat ze een foto ervan kunnen maken wat er nou exact in zit?
Er komt trouwens geen toestemming; even geduld, dan is-ie gewoon in NL te koop
Ik hoop dat de taartenfee hem straks bij heeft dan ga ik hem daar kopen zal er duidelijke foto's van nemen en hier plaatsen
Er komt trouwens geen toestemming; even geduld, dan is-ie gewoon in NL te koop
Dank je wel voor de foto Marianne
fijn dat ie hier ook (online) te koop gaat ik wacht geduldig af
Ik heb hem daarstraks gekocht de taartenfee waarschuwde mij wel voor 1 ding je kan hem pas goed gebruiken als je taart lang in de koelkast stond of desnoods even in de vriezer om op te stijven omdat het anders met de botercreme niet echt goed gaat lukken.
Ik heb hem gisteren gekocht bij het Cake &bake event in belgie...
mja bij welke stand was het ook alweer
Ik heb hem gisteren gekocht bij het Cake &bake event in belgie...
mja bij welke stand was het ook alweer
Heb het ook in belgie gekocht gisteren. Bij de kraam waar je als 20% korting op krijgt.
Mussie1986 schreef:Ik heb hem gisteren gekocht bij het Cake &bake event in belgie...
mja bij welke stand was het ook alweerHeb het ook in belgie gekocht gisteren. Bij de kraam waar je als 20% korting op krijgt.
is dat de enige kraam waar je 20% korting op krijgt?? (waar zit ie ongeveer in de hal?) een plaats genoot (ilonka) is nu daar dus wellicht kan ik haar dan vragen of ze m mee wil brengen voor mij
en hoe groot zijn ze eigenlijk ?
moe45 schreef:Mussie1986 schreef:Ik heb hem gisteren gekocht bij het Cake &bake event in belgie...
mja bij welke stand was het ook alweerHeb het ook in belgie gekocht gisteren. Bij de kraam waar je als 20% korting op krijgt.
is dat de enige kraam waar je 20% korting op krijgt?? (waar zit ie ongeveer in de hal?) een plaats genoot (ilonka) is nu daar dus wellicht kan ik haar dan vragen of ze m mee wil brengen voor mij
Ze staan op het midden pad het is de enige kraam met 20% korting
Patricia0255 schreef:moe45 schreef:Heb het ook in belgie gekocht gisteren. Bij de kraam waar je als 20% korting op krijgt.
Ik ben blij.. Ilonka heeft m gevonden en neemt m voor me mee :D JOEPIE!
dat is dus de stand van 'de taartenfee' uit belgie. leuke kortingen he?
moe45 schreef:Patricia0255 schreef:is dat de enige kraam waar je 20% korting op krijgt?? (waar zit ie ongeveer in de hal?) een plaats genoot (ilonka) is nu daar dus wellicht kan ik haar dan vragen of ze m mee wil brengen voor mij
jeeeeeeeeeeeeeeeh joepie
Patricia0255 schreef:moe45 schreef:Ze staan op het midden pad het is de enige kraam met 20% korting
jeeeeeeeeeeeeeeeh joepie
haha dacht hey ik open een topic leuk en handig ding wat ik tegen kwam (en velen willen er ook 1 ) en hopsa van de week heb ik m gewoon haha
Mussie1986 schreef:Ik heb hem gisteren gekocht bij het Cake &bake event in belgie...
Nja.. 20 % korting die hadden ze er wel eerst boven op gezet, de wondermold kit (voor barbietaarten) koste daar 25 euro, en de stand erachter maar 18.50!!
Als je dan op die 25 euro, 20% korting krijgt betaal je nog 20 euro!!!!
het was dat ik de impressiematten nergens anders heb gezien....
moe45 schreef:Mussie1986 schreef:Ik heb hem gisteren gekocht bij het Cake &bake event in belgie...
Nja.. 20 % korting die hadden ze er wel eerst boven op gezet, de wondermold kit (voor barbietaarten) koste daar 25 euro, en de stand erachter maar 18.50!!
Als je dan op die 25 euro, 20% korting krijgt betaal je nog 20 euro!!!!het was dat ik de impressiematten nergens anders heb gezien....
Mussie, de wonder mold kost bij ons altijd 25 euro, kijk maar in de shop. dus we hebben niet 'gefoefeld' en niet eerst de prijzen de hoogte in gejaagd om daarna een korting te geven, zo zijn we niet hé
Dank je wel voor de foto Marianne
fijn dat ie hier ook (online) te koop gaat ik wacht geduldig af
Nu dit topic toch omhoog is gehaald: geduld wordt beloond, hij wordt deze week verwacht!
Heel vervelend, moet ik weer bestellen
En hij staat online http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -5155.html
Hoi, goed idee! Ik zou wel graag de kleine en de grote diamond mat hebben
ik heb ze van iemand overgenomen via marktplaats misschien dat je ze daar nog kunt vinden?
fairycake en lena, ik weet niet op wie jullie reageren, maar graag even de reactie van marianne lezen en misschien ook wel even de reactie van karin09
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Handige impressimat ipv diamond cutter