1

Onderwerp: verjaardagstaart voor mijn zusje wat voor vulling ???

Mijn zusje is 1e paasdag jarig en dan wordt ze 24 jaar, nu viert ze het morgen en ik wil haar verassen met een zelf gemaakte taart..
Maar nu weet ik niet zo goed wat ik als vulling zou gebruiken, het moet iets zijn wat iedereen lekker vind..

Zelf ben ik erg gek op zoet, chocolade, slagroom en banketroom en aardbeien enz. Van citroen enz hou ik juist weer niet..

Ik heb de cake nu in de oven staan en als die is afgekoeld en klaar is, wil ik graag gaan vullen en dan met botercreme afsmeren en bekleden met marsepein.

PS ik hoop dat ik hier in de goede rubriek aan het posten ben ????

mama van Jeffrey Nancy Youri en Quinten ...

2

Re: verjaardagstaart voor mijn zusje wat voor vulling ???

chocolade/koekjes met banaan of rood fruit

(heb je even gemeld om topic te verplaatsen)

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

3

Vragen over vullingen horen in Bakken en Vullen :)
dus ik ga je verplaatsen.

Een vulling die veel mensen lekker vinden is vanillecreme of zwitserse room (mengsel van banketbakkersroom en slagroom) met jam en eventueel fruit (aardbeien bijvoorbeeld).  Maar ja, het blijft een kwestie van smaak, niet iedereen vindt hetzelfde lekker..

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Ik ben zelf morgen jarig en ik maak een klein taartje voor mezelf en man en dochter.
Biscuit heb ik al gebakken en ik  vul hem morgen met opgeklopte chocoladeganache, ben ook chocoholic, en slagroom met verse aardbeien.

Groetjes
Louise

Groetjes Louise

Omdat het zo warm is, kun je er misschien beter voor kiezen om iets frissers te gebruiken. Mijn zwager was gisteren jarig en die houd niet van al dat super zoet, dus heb ik gevuld met vanillekwark, gewoon kant en klaar van almhof of mona, en dan een laag vlaaivulling aardbei. Dat viel goed in de smaak gisteren.

Bedankt alvast voor de reacties.. Kwark vind mijn zusje wel lekker, want met de verjaardag van haar zoontje had ze zelf een kwarktaart gemaakt.. Dus dat is mischien ook wel een goed idee !!!
En dan met aardbeien met slagroom denk ik..

mama van Jeffrey Nancy Youri en Quinten ...