Onderwerp: hoe bekleed je een cakedrum
ik weet het wel ongeveer maar moet ik het fondant ook nog ergens mee bevestigen?
wil graag ff oefenen
moet dat uitharden voor de stapel erop gaat?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe bekleed je een cakedrum
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik weet het wel ongeveer maar moet ik het fondant ook nog ergens mee bevestigen?
wil graag ff oefenen
moet dat uitharden voor de stapel erop gaat?
nee je fondant of marsepein kan je er zo opleggen, dat gaat vanzelf vast zitten.
Mocht je nog gaan schuiven met de taart die je erop zet dan is het wel handig als het iets uitgehard is
Niet vergeten een kartonnetje onder de taart te doen, want fondant onder je taart zonder karton ertussen, wordt heel zompig.
nee je fondant of marsepein kan je er zo opleggen, dat gaat vanzelf vast zitten.
Mocht je nog gaan schuiven met de taart die je erop zet dan is het wel handig als het iets uitgehard isNiet vergeten een kartonnetje onder de taart te doen, want fondant onder je taart zonder karton ertussen, wordt heel zompig.
O, jee ik heb de taart zonder kartonnetje erop gezet. Niet op fondant trouwens maar op marsepein, wordt dit ook zompig...
eh ja 
Shit
We zien wel hoe groot de schade is. Hoop zo dat het mee valt. Het is de verjaardagstaart voor mijn dochter.
dank je wel tirza
kan ik verder oefenen
graag gedaan 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe bekleed je een cakedrum