26

Re: Hallo allemaal....vers bloed in "taartenland" :-)

Karin09 schreef:
Cornelia schreef:

.......
De hyves-site is er nog, de foto's zijn eraf. Haar gewone website is wel op inactief gezet.

En daarnaast heb ik van haar een mailtje gehad met excuses, dus wat mij betrreft: zand erover!

:Y  :Y Ben het met je eens............

Ik ook  :Y  Ik denk niet dat ze zich gerealiseerd heeft dat dit not done is  :nooo Ze is tenslotte net nieuw hier. Ik had haar willen mailen, maar dat ging toen al niet meer. De foto's zijn eraf gehaald, dus het is prima zo  :)

Veel liefs Rafaëla

27

Hallo allemaal,
Lang niet meer hier geweest. Ik zie dat er een hoop commotie om is geweest. Ik heb echter NOOIT de bedoeling gehad om jullie foto's als zijnde mijn werk te presenteren. Echter heb ik wel gerealiseerd, dat dit niet doorgedrongen is naar mijn website. Mijn bedoeling was: impressies tonen om te zien wat er mogelijk was.
Zodra mensen serieuze interesse toonden, heb ik direct gemeld dat het geen eigen werk was maar voorbeelden. Ik snap jullie boosheid, ik had het me echter niet gerealiseerd. Heel naief, maar de waarheid. Ik wil dan ook mijn oprechte  excuses aanbieden naar iedereen. Dit is nooit mijn bedoeling geweest. Vandaar dat ik per direct alles heb recht getrokken. Nogmaals excuses..... ik heb hier een grote les uit getrokken en weet beter vanaf nu....

netjes van je dat je dit zo zegt...!  :thumb:

Ik zing mijn eigen wijsje!

29

koekiemonster schreef:

netjes van je dat je dit zo zegt...!  :thumb:

Inderdaad, een toffe reactie! Ik hoop wel nog heel veel mooie creaties van je te mogen bewonderen hier en op je website  :Y

30

Wat goed, meid! Dit siert je!!

Top!

Jacqueline

Zand er over.

Wens je veel succes.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

32

:thumb:

Veel liefs Rafaëla