1

Onderwerp: Kleurstof bij de Sligro?

Hallo allemaal, voor mn verjaardag ga ik cupcakes met marsepijn halen. ik heb de marsepijn al in huis (stukje roze, stukje rood, stukje groen, en blank) maar ik wil die blanke graag ook nog kleuren. Vorig jaar had ik bij de bakker kleurstof gehaald (gewoon soort van gekleurd water om zo maar te zeggen), maar dit was veel te weinig, en ik wil er liever ook niet weer heen want ze deden daar heeeel erg moeilijk. nu ga ik morgen met mn moeder naar de Sligro en wilde ik vragen of ze bij de sligro ook kleurstof hebben. en of dat dan het zelfde is als die bij de bakker.
en dan gelijk nog maar ff een vraagje: hebben ze bij de sligro ook van die muffinvormen?
alvast bedankt

2

Re: Kleurstof bij de Sligro?

Hey meid

Waarom kijk je niet bij Pipoos? die beschikt tegenwoordig ook over heel veel taartproduceten en ook over kleurstof

Succes en alvast gefeliciteerd

3

wij hebben hier geen pipoos in de buurt :S

4

ilovetessa schreef:

wij hebben hier geen pipoos in de buurt :S

Waar woon je dan, misschien heeft iemand nog betere tips voor je? Of iemand van dit forum in de buurt, die de kleurstof heeft die je zoekt?

5

in pietersbierum tussen harlingen en franeker ( friesland) maar anders haal ik het wel gewoon bij de bakker hoor.. dan gaan ze maar weer zeuren :P

6

Sligro Helmond heeft t niet...weet niet waar je woont, maar er zit vast wel een taartenwinkel bij je in de buurt, waar ze het verkopen!  en anders mss wat lenen van een medebakster uit je regio?

7

het is inmiddels opgelost. ik was gister op texel en daar verkochten ze kant en klaar gekleurde marsepein. daar heb ik 2 kleurtjes van meegenomen, en nu heb ik dus gewoon wat wit(achtig) waar ik ook wat mee kan. nog niet naar de sligro geweest :( maar volgende week gaan we daar heen dus dan zal ik hier ff plaatsen of ze het bij de sligro (leeuwarden) het hebben.