1

Onderwerp: Verlies De Moed Niet - cakejes

Dag lieve taartvriendjes

Vandaag heeft m'n nichtje weeral eens slecht nieuws gekregen... ze zijn al een hele tijd aan het proberen om zwanger te worden en de 2de IVM bevruchting is opnieuw mislukt. Ze is zelf al eens spontaan zwanger geworden maar dit is uitgedraaid op een miskraam en de eerste IVM terugplaatsing was ze ook zwanger maar dit is terug uitgedraaid op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De 2de terugplaatsing is het niet gelukt en nu is de bevruchting van de eitjes ook weer mislukt... je zou voor minder de moed verliezen. Wij zelf zijn ook aan het proberen maar laten de natuur nog even zijn gang gaan...

Om mijn nichtje en haar man te steunen, zou ik hen graag dit weekend cakejes/koekjes cadeau doen in het thema dus van "geef de moed niet op" maar hoe in hemelsnaam versier ik ze? Wit en groen zijn de kleuren van de hoop dus had ik misschien gedacht om in die stijl te gaan maar momenteel stopt mijn fantasie daar...

Kunnen jullie me helpen?

Vele groetjes

xxx

2

Re: Verlies De Moed Niet - cakejes

Verdrietig verhaal.....ik geloof dat ik de koekjes neutraal zou houden en er een kaartje met een mooie tekst bij zou doen.
Het gebaar, dat je aan ze denkt, zullen ze vast waarderen maar misschien is het wat te veel om het op elk koekje terug te zien.....
Ik weet het niet maar zo voel ik het aan.

Succes

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)