1

Onderwerp: naamkaartje met letters rechtop..

voor een bruidstaart voor volgende maand, wil het bruidspaar graag een soort 'naamkaartje'waar hun namen op komen te staan, en deze rechtopstaand op de taart hebben. en aan beide kanten een duifje..

hoe zou ik het kaartje van fondant het beste rechtop kunnen bevestigen?

en waarmee kan ik het beste de letters erop spuiten? tappits zijn nl te groot..

zit zelf al een beetje te brainstormen..misschien wel een leuker idee om de duifjes bekje aan bekje te plaatsen met 2 ringen, en dan het naamplaatje schuin tegen aan de duifjes leggen..?

2

Re: naamkaartje met letters rechtop..

Je kan het misschien ook vastplakken met een beetje water of icing?

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

@ liens: dank je wel voor je reactie!
ja? zou dat blijven staan? mss scheelt het dat ik ze laat steunen door de duifjes...

Sate prikkers in het plaatje. Eventueel 2 plaatjes maken, een voor- en achterkant en die dan tegen elkaar aan plakken met de stokjes er tussen of anders een dikker plaatje en daar de sate prikkers in. Kan misschien ook met stevige floral wires (die zijn wat dunner) maar die kan je niet zo maar in de taart steken omdat dat niet voedselveilig is dus dan moet je rietjes oid in je taart gebruiken om ze in te steken.

Life is what you bake it.

5

Hangt er vanaf hoe dik je plaatje is, anders is de methode van Taartenmarie een heel goede oplossing!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

6

Ik dacht ook al: kan je de duifjes het niet laten vasthouden?

7

@taartenmarie: he ja dat zou wel een oplossing zijn! dank je wsel voor je tip!!!

@ kristien: ja ik weet niet wat het mooiste is.. ik zal eerst eens kijken hoe groot het naamplaatje word in verhouding met de duifjes.. moet natuurlijk niet zo groot worden..maar aan de andere kant: er moeten 2 namen op komen te staan van het bruidspaar..dus te kle8in kan ook niet.

hebben jullie ervaring met die stempelletters? zijn die erg groot? lijkt me wel mooi om die dan op te vullen met icing ofzo.