1

Onderwerp: oefen topsy

omdat het ons leuk deze techniek een keer te proberen, ben ik vandaag bij Brenda (kwebbeltje) langs geweest om een middagje te freubelen.
het was erg leuk om te doen en ik ben blij met het resultaat. ik binnenkort ook zelf nog een poging wagen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XWTDUUSZ-D.jpg

2

Re: oefen topsy

Mooie taart, goed gelukt met warme kleuren.

3

Wauw, strak en mooi zeg !

Groetjes, Conny

4

Moohooi

5

ja daar is ie dan  :D ik vind het toch wel een schatje geworden :Y het was voor ons beiden weer een taart met vele leer momenten.
voor Petra was het de 2e keer en voor mij de 3e. we hebben het gedaan met cake en dat vond ik toch een stuk lastiger snijden dan mijn vorige die ik gewoon met biscuit heb gedaan. we hebben de techniek gebruikt waarbij je de taarten eigenlijk recht stapelt dus de onderste taart is in een hoek ingesneden. dit is toch nog best een stuk lastiger dan gedacht. het is veel passen en meten en dan denk je dat je goed zit, dan zie je achteraf dat hij toch nog iets meer taps had mogen lopen en dat de rechterbovenkant toch nog een tikje te rond loopt. op sommige momenten dacht ik echt dat het nooit goed zou komen want bij het snijden brokkelde er best veel af. maar goed, we hebben er toch nog een schatje van gemaakt vind ik zelf :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

:thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

waaauw!!! wat is die mooi zeg!!
ik riep hier hardop 'wauw!' haha!

Ik zing mijn eigen wijsje!

8

ik vind hem super mooi gedaan zeg! erg leuke kleuren.
staat ook nog op mijn lijstje. voor tips kan ik dus naar jullie haha

Groetjes, Franka

9

haha, ik had tijdens het snijden ook een moment dat ik twijfelde of het zou lukken, maar uiteindelijk kom je er wel.....

@Fibi, 2 tips... probeer het toch van biscuit, maar bak die dan een min 5 of langer zodat hij iets steviger is. ik vond de cake niet echt makkelijk snijden en hij brokkelde best af.
en niet meteen grote stukken willen afsnijden.... steeds kleine stukjes en dan kom je er wel.

Wat een schatje!

Groetje Cindy

11

Het is een plaatje  :thumb: