Onderwerp: Cake pops met welke maat rondje steek je de bescuit uit?? HELP
Bedenk me net met welke rondjes uitsteker ik het moet gaan doen eentje die precies past of een kleinere?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cake pops met welke maat rondje steek je de bescuit uit?? HELP
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bedenk me net met welke rondjes uitsteker ik het moet gaan doen eentje die precies past of een kleinere?
Met zo'n pushding zelf lijkt me. Dan heb je iig precies de goeie maat.
Ik heb er een 4 cm uitstekertje voor gekocht.
Het duw-dingetje is smaller dan de koker, weet dus niet of het handig is om een rondje met het kokertje zelf uit te steken ( snap je 't nog hahaha ?)
ik heb het gewoon met het push ding gedaan, ging prima
Toch ? nou ook maar proberen dan
Huh, maar een pop (zoals TS zegt) is toch iets anders dan een push-up. Ik snapte al het rondje bij de pop niet, maar goed. Verwarring van termen hier?
Een push up is een bra (bh) bij mij nog steeds, vind ik niet niet zo bij passen, kan er niet aan wennen..... ik noem ze push cake (houders).......
Als onderste rondje gebruik ik de drukker van de push cake houder. Die blijft er dan ook eglijk inzitten. De rest van de rondjes steek ik met de houder zelf uit. Werkt prima
Bedankt voor al jullie tips ik ga aan de slag!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cake pops met welke maat rondje steek je de bescuit uit?? HELP