Onderwerp: Een nieuweling erbij !
Hallo !!
Ik kom me eens braafjes voorstellen voor ik me tussen de hoop gooi ik heb hier al héél wat tips en raad gevonden, lekkere recepten en inspiratie, dus ik vond het eens tijd om actiever mee te gaan doen/denken.
Ik ben 23 jaar en van de kempen afkomstig, altijd gefascineerd door koken en bakken maar pas de laatste 2-3 jaar stilletjes aan begonnen.
Het laatste jaar heb ik dan weer de kriebels te pakken van het taarten decoreren (en koekjes, en cupcakes, en... ) en ik krijg er maar niet genoeg van
Mijn arme vriend en ouders (en half de omgeving) is het ondertussen wel moe om mij constant te horen kwetteren over al dat zoets dus daarom maar eens kennismaken met alle andere verslaafden
Buiten koken en bakken ben ik nog graag met juweeltjes maken bezig, naaien en breien, scrapbooken en alle andere creatieve dingen die ik in mijn handen krijg... en daar maak ik sinds kort een blogje over (en dat bevalt me dan ook weer héél goed).
Voor de rest ben ik zelfstandig kapster van beroep sinds oktober 2006 en ik plan om dat nog zeker een jaartje te zijn en dan is het hoogstwaarschijnlijk tijd voor een nieuwe carriere-route...
dus: jong geweld (met een verschikkelijk d-dt-probleem sorry alvast aan ieder die zich daar aan dood gaat ergeren) met véél creatieve goestingskes en weinig tijd
tot zover mijn eerste litanie (kwebbelen...kwebbelen en kwebbelen dat ik altijd maar doe... tjonge, vermoeiend )
Groetjes !!