Onderwerp: Paaskoekjes (en meer) met royal icing
Vorige week kwam ik een leuk setje uitstekers tegen bij de AH en daar moest ik gewoon iets mee doen! Dus van het weekend ben ik lekker bezig geweest.

Deze zijn heel simpel om te doen, je hebt alleen wat geduld nodig voor het drogen tussendoor
. En er gaat wat werk zitten in het maken van alle kleuren icing. Maar als je bijvoorbeeld alleen de paashaas doet, ben je zo klaar! Vooral omdat ik een beetje heb valsgespeeld en de zwarte details gewoon met een eetbare stift heb gemaakt, in plaats van icing.
Verder heb ik deze volgens mij ook nog niet geshowd (kersen en Griekse tempels):

Van alle koekjes staan stap voor stap how to's op mijn blog. Over de dikte van de icing die ik voor de meeste paaskoekjes heb gebruikt staat trouwens een geweldige post op SweetSugarBelle (17 april), zeker de moeite waard!

ik ben bang dat het voor pasen niet meer gaat lukken 
ik ben een volger van jouw blog. Fantastisch !
! En de kersen- en Griekse-tempelkoekjes zijn ook super. Maar er staan trouwens wel meer leuke dingen op je site. En je how-to van de paaskoekjes kan ik goed gebruiken, dus alvast bedankt daarvoor.