26

Re: Hoe je zonder stress een bruidstaart maakt...

anne-taarten schreef:

Wow, wat mooi!!!! Ik moet in juli voor het eerst een bruidstaart maken, maar 1 mei maak ik de eerste grote stapeltaart (om te proberen..) voor de doop van mijn zoon. Vind het ook zoooo spannend!! Maar hoe maak jij zo'n mooi ontwerp in word?? Dat vraagt om een how-to!!!

Dat gaat vast lukken  :Y die dooptaart en daarna de bruidstaart.

Een how-to wordt denk ik wel een beetje lastig. Ik doe ook maar wat  :lol: . Maar ik zal er eens over nadenken of ik wat tips kan geven. :)

27

Prachtige stapel! En hij is super gelukt n.a.v. je ontwerp! :thumb:

28

helemaal super!!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

hele mooie taart en vooral ook erg leuk samen met de cupcakes in dezelfde stijl, mooi aangekleed plaatje !

www.sweettableshop.com
Hipperdepip Taartshop gaat samen met Sweet Table Shop  flinke uitverkoop taartspullen in de webshop !

30 Laatst bewerkt door djehr (19-04-2011 15:12)

Nou dames bedankt voor alle complimentjes  :o Daar word ik wel heel erg blij van. :)  :)  :)

Gisteren belde eerst de ceremoniemeester en later ook de bruid. Ze was echt superblij en verrast. Voor haar was de bruidstaart iets wat alles compleet maakte. Vond ik wel een enorme opsteker. Vooral ook omdat dat mijn bedoeling was. Ook al trouw je klein...een bruidstaart hoort er gewoon bij vind ik, anders is het geen trouwerij (tsja ben nu eenmaal een ouwe sentimentele muts  :lol:  :lol: ).
Omdat het toppertje een dummie is en het toppertje volgens Engelse traditie een jaar bewaard wordt in de vriezer, had ik er ook een kaartje bij gedaan dat ze volgend jaar op hun 1e trouwdag een echt taartje krijgen.
Zaterdag is het grote feest. Heb er helemaal zin in.

31

Wat een superprachtig geheel !

Tracht dagelijks minstens één maal te glimlachen.

Heel mooi!

33

Heeeel mooi!  :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

wat een plaatje

cake my day

35

Superleuk ontwerp, supergave kleurencombinatie en supermooie taart! Helemaal super dus!

:thumb:

Zoete groet,
Mandy