1

Onderwerp: Even voorstellen en gelijk een vraag!

Hallo allemaal!

Ik ben Marion, 29 jaar en moeder van Melissa en Thom.
Afgelopen zaterdag heb ik een cupcakes workshop gevolgd en vind het helemaal geweldig!
Ik wil nu zelf ook gaan proberen om ze te gaan maken maar heb verders nog niets gekocht.

Mijn vraag is: Wat is handig om aan te schaffen als je net begint en welke prijzen moet ik dan aan denken?

Dank je wel!
Grtz Marion

2

Re: Even voorstellen en gelijk een vraag!

Hoi!

Ik zou je aanraden om héél veel op het forum te lezen,daar vind je namelijk heel wat tips. Een leuke opsomming over welke materialen je nodig hebt vind je o.a. hier: http://www.deleukstetaarten.nl/faq/64/W … de+taart?/

Veel succes! :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Welkom op het forum
Als je de FAQ leest (in het rijtje links in beeld) dan kom je al heel veel info tegen over het bakken, vullen en decoreren. Qua prijzen kun je ook eens een kijkje in de webshop nemen.

4

en je hebt een hele boel aan je eigen keukenla.. Wat je daar allemaal niet vind wat je kan gebruiken!!

Denk aan een glas voor de rondjes op een cc bijvoorbeeld

en natuurlijk Welkom op dit gezellige verslavende forum :Y

5

Tja, ingredienten heb je wel nodig. En marsepein/fondant en wat kleurstof is ook wel een van de basisbehoeften. Je hoeft natuurlijk niet meteen 25 kleuren, maar met geel, rood en blauw kom je een heel eind! Verder heb je idd veel in je keukenla. Een gootsteenzeefje, een glas om uit te steken, een grove zeef of vergiet kan ook een leuk reliefje geven.

In ieder geval veel plezier en vooral veel lezen!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek