1

Onderwerp: Mijn man was het beu

Hoi allemaal,

Sinds vandaag heb ik ook een eigen site ! Ik moet nog even aan het idee wennen, maar vind het reuze spannend.

Ik loop al heel lang te roepen dat ik een site wil, maar niet zo goed durf. Mijn man was het gezeur zat, en heeft gisteravond voor mij een site in elkaar gezet.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden, want ik ben echt maar een amateurtje, die het gewoon reuze leuk vindt.

Ik hoor erg graag jullie reacties  :Y

www.cakeandbutter.nl

Groetjes Alex

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

2

Re: Mijn man was het beu

Wat een leuke site :thumb:  en wat lief dat je man een site voor je heeft gemaakt :Y

Het zou alleen leuk zijn als de foto's iets groter waren en je dus iets beter alles kan zien

3

Ja, helemaal mee eens, maar geen idee hoe dat moet. Ik moet er nog eens rustig voor gaan zitten, om te kijken wat de mogelijkheden allemaal zijn

4

Leuke site! En zeuren krijgt vaak het meest voor elkaar he!  ;)

Alleen gaat in je menu Engels en Nederlands een beetje door elkaar. Bijvoorbeeld 'Photos'. Ik zou hier wel opletten dat je één lijn trekt.

Don't just dream your life, but live your dreams too!

5

Wat leuk! Enne... Azarja en Pasqualle ken ik ook :)

6

Leuke naam! :-D :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Mooie website en superleuke naam !!!

Groetjes, Conny

8

Oeps, ja het menu moet ik idd nog wat aanpassen, goed gezien !

Lammetje wat grappig dat jij Azarja en Pasquale kent ! Blijkt maar weer eens hoe klein dit landje eigenlijk is. Azarja ken ik zelf niet, maar Pasquale is een hele lieve "collega" van me. (was een collega, maar nu officieel niet meer, werken wel in hetzelfde gebouw en zij zorgt erg goed voor me als ik moet werken, haha)

Bedankt voor de complimentjes van mijn naam. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er zelf ook wel erg blij mee ben, als ik dat mag zeggen  :o  Maar ja, met zo'n achternaam en taarten als hobby, heb je natuurlijk al snel een leuke match  :lol: