1

Onderwerp: HELP! Hoe maak ik "kant" op een bruidstaart?

lieve medebakkers

Ik heb een opdracht voor een bruidstaart staan. De bruid had mij een foto gestuurd van een taart van Cake Affair. http://www.cakeaffair.nl/bruidstaart-chantilly.htm
Ik heb gezegd dat ik die taart niet zomaar kan en mag namaken maar dat ik voor een taart kan zorgen met eenzelfde uitstraling. Nu kan ik in ieder geval nergens reliefmatjes vinden met een kant motiefje. Alleen in amerika hebben ze soort van kanten molds maar die zijn echt heel duur. Heeft iemand een tip hoe ik een bruidtaart te maken met een 'kant' uitstraling??Of wat voor techniek er hier gebruikt wordt? Ik kan het nergens vinden!Ik heb zelf wel een bloemen relief matje maar dat is niet echt wat zij bedoeld denk ik....Ik hoop dat iemand me kan helpen!!!

Alvast heel erg bedankt, :D
Groetjes van een radeloze bakster

Re: HELP! Hoe maak ik "kant" op een bruidstaart?

ze heeft heel veel verschillende patchworkcutters erin gedrukt, en wat lagen uit molds over elkaar heen. Ik ga kijken of ik wat kan vinden.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Beste Tirza

En zou ze dat eerst in het fondat gedrukt hebben en dan over de taart heen doen? Daar kan ik alvast iets mee! Ik hoor graag van je, ik ga ook nog even op het internet speuren......

Alvast bedankt hoor!

dit is 1 :) verder kan ik t bij pwc niet zo goed zien, maar igg veel pwc bloemen. patchworkcutters.co.uk/catalogue_details.asp?product_id=83&group=0
ik denk idd na het bekleden erin gedrukt. let er wel op dat biscuit te veel meeveert om de afdruk er zo scherp in te krijgen. Misschien is het dan toch handiger om op je lap de uitstekers erin te drukken, en dan op de plekken waar het uit is gerekt, fondant uit de molds erover heen plakken

groetjes Tirza     

ellenscreativecakes.nl/shop/sunflowersugarart-hydrangea-2.html

ellenscreativecakes.nl/shop/fpc-bloemen-van-kantwerk.html

ellen heeft meer van die molds :Y

groetjes Tirza     

6

wauw, jij bent snel zeg! Echt hele mooie molds zijn dat, die ga ik zeker bestellen. Dit komt echt in de buurt met het originele idee, mijn dank is groot! :Y