Re: bruidstaarten en hele reek stapels van de laatste weken
deze pracht moet ik even laten bezinken. zoveel moois is teveel voor een parade!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaarten en hele reek stapels van de laatste weken
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze pracht moet ik even laten bezinken. zoveel moois is teveel voor een parade!!!
Zo dat is nog eens een parade. Erg divers, maar zeker allemaal mooi!!
Zonde hoor, om ze allemaal in 1 topic te zetten, een aantal verdient zeker een eigen plaatsje
Dus: super allemaal! Vooral die paars/roze bruidstaart vind ik geweldig, die ga ik opslaan in de inspiratiemap hoor! En natuurlijk die rose/zwarte - ergens ben ik toch echt een meisje hoor 
Ik vind ze stuk voor stuk heel erg mooi.
Hoe maak jij de bloemen vast bij de 1e taart?
Ik heb er van de week 1 gemaakt maar de roosjes gingen toch iets zakken.Ik had ze vast gemaakt met tylose met water.Misschien kan ik het beter met icing doen.
Wauw, wat een prachtige stapels, Bumba en prinsessen is wel in bij je he, maar leuk dat je ze allemaal weer heel anders hebt gemaakt!!!!
Mooie taarten!!
Ik moet voor mei ook een bruidstaart maken en vraag me af hoeveel lagen ik moet maken voor 90 personen?
Voor hoeveel personen was de wit/ paarse bruidstaart?
Sjongejonge wat een parade zeg!! helemaal geweldig!!
Mooie taarten
Maar wat me het meeste opviel was de naam op een van deze taarten: Arda, zo heet mijn moeder en die naam hoor je zelden en dan nu dus zo dicht bij huis.
Super mooi allemaal weet je welke crimper je hebt gebruikt ik vind hem zo mooi ik heb er 2 maar deze is prachtig!
En het toppertje ik dacht ook dat je hem zelf had gemaakt deze vind ik helemaal leuk!
Moooiiiii, hoop ooit net zulke strakke taarten te maken als jij
!!!
Zet je je taarten vóór het bekleden,(na het afsmeren) eerst nog in de
koelkast??groetjes Esther
Ja Esther, ik doe de taarten allemaal in de koelkast voordat ik ze bekleed 
Ik vind ze stuk voor stuk heel erg mooi.
Hoe maak jij de bloemen vast bij de 1e taart?
Ik heb er van de week 1 gemaakt maar de roosjes gingen toch iets zakken.Ik had ze vast gemaakt met tylose met water.Misschien kan ik het beter met icing doen.
Ik heb de bloemen gewoon met lijm (water en tylos) geplakt. Ging gewoon goed.
Linda, ja ik krijg echt heel veel bumbaopdrachten. Ik maak ze alleen als ik de vrije hand heb 
Super mooi allemaal weet je welke crimper je hebt gebruikt ik vind hem zo mooi ik heb er 2 maar deze is prachtig!
En het toppertje ik dacht ook dat je hem zelf had gemaakt deze vind ik helemaal leuk!
Ik weet eerlijk gzegd neit welke het was...ik zal volgende week voor je kijken welke ik in huis heb. Goed?
Mooie taarten!!
Ik moet voor mei ook een bruidstaart maken en vraag me af hoeveel lagen ik moet maken voor 90 personen?
Voor hoeveel personen was de wit/ paarse bruidstaart?
Inge je zou bij de schema kunnen kijken. Joyce84 heeft een hele lijst hiervan gemaakt. De paars en witte taart was voor 40 personen.
Petra, wat leuk om je vandaag te leren kennen. Ik vond het erg gezellig en bedankt voor je toffe reactie 
Bedankt allemaal voor de vele reacties en complimenten 
hier zijn woorden overbodig

dankje wel brigitta
echt super knap werk zeg! ik heb ervan genoten! 
Allemachtig, jij bent druk geweest zeg!!! Erg mooi gemaakt allemaal!
wat een prachtige taarten allemaal. En de hoeveelheid...ongelooflijk. Ik geloof dat ik de hele maand mei voor pampers zou liggen i.p.v. het wat rustiger aan doen.
Wow, stuk voor stuk echt plaatjes!!! Ik kan echt niet kiezen welke ik nu de leukste vind!
wauw, wat een supermooie stapels
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaarten en hele reek stapels van de laatste weken