1

Onderwerp: koninginnepops

in het mom van koninginnedag heb ik deze pops gemaakt om met die kids te verkopen op de vrijmarkt het is nog maar een klein deel maar het zijn er ongeveer een stuk of 300 hiihhihi

http://94.100.126.66/1279000001-1279050000/1279021101-1279021200/1279021160_5_2Bgv.jpeg

http://94.100.120.209/1279000001-1279050000/1279021101-1279021200/1279021141_5_DUyu.jpeg

2

Re: koninginnepops

ze zien er erg lekker uit!
Is het witte chocolade met oranje kleurstof?
Ze zijn erg mooi rond!!

Groetjes Gerien

3

Leuk en lekker vrolijk  :thumb:

Cake makes your smile !!!

4

dat ziet er supergaaf uit. geweldig.

5

Leuk zeg!!

Hoe ga je ze eigenlijk bewaren?

6

hallo allemaal

het is gemaakt met oranje candy melts
en bewaren doe ik doormiddel van ze individueel in te pakken
in zakjes en dan in een afsluitbare doos in de vriezer

in het boek van bakerella staat namelijk dat op de zakjes van de candy melts staat dat je ze niet kunt invriezen maar bakerella heeft het zelf geprobeerd en het gaat prima als je het maar goed verpakt en zo doe ik het dus ook en een voordeel van het invriezen vind ik
dat de smaak van de pops steeds lekkerder worden :D
ook maak ik de cake ballen van te voren en doe ik ze in een afsluitbare doos in de vriezer als ik dan iets moet maken voor iemand dan haal ik ze der uit en prik ik de stokjes en dan door de candy melts dat kan ook

dus dames vriezen maar ze blijven heerlijk zacht en mooi van kleur : :D  :D

bedankt voor de super leuk complimenten

7

oh wat schattig!!

Ik mag 2e paasdag 100 pops gaan maken voor de gemeente, ze hebben een paasfeest met knuffelkuikens...dus kuiken pops! :D

8

ja toevallig die heb ik net gemaakt ik zal zo een post maken met de nieuwe kuiken pops  :D

9

Mijn Candy melts willen maar niet smelten. Nu heb ik gelezen dat men er Crisco door mengt. Is dat hier ook gedaan of smelten ze wel goed. Hoeveel Crisco doe je er dan doorheen?

10

hallo jet1975

ik gebruik zelf helemaal niets er doorheen
ik doe gewoon een schaaltje vullen met candy melts
dan zet ik me magnetron op 700 en dan doe ik 3 keer 20 sec opwarmen en tussen door steeds roeren, ze smelten prima.
als je met de candy melts gesmolten werkt blijven ze best lang zacht en smeuig.. als je cakepop echt super snel droogt betekend dat dat je het nog een keer moet verwarmen en dan kan je weer verder

ik heb het ook een keer geprobeerd met gewone chocola alleen dat moet op een bepaalde temperatuur en dan slaan ze niet wit uit dus dat risico wil ik niet meer nemen

11

Mooi gemaakt!!  :thumb:

12

Leuk zeg. Word er helemaal vrolijk van.
Ga nog wel even een heel domme vraag stellen   O-) :rolleyes:
Maar waar smaakt candymelts naar? Wil het ook eens proberen, maar ik had chocola in gedachten. Weet alleen niet of je dat heel goed kunt kleuren  :s
En heb je ook een how-to?  :D

May your dreams last longer than the night

13

Moppie_83 schreef:

Leuk zeg. Word er helemaal vrolijk van.
Ga nog wel even een heel domme vraag stellen   O-) :rolleyes:
Maar waar smaakt candymelts naar? Wil het ook eens proberen, maar ik had chocola in gedachten. Weet alleen niet of je dat heel goed kunt kleuren  :s
En heb je ook een how-to?  :D

candymelts smaken eigenlijk gewoon naar chocola vooral als je niet weet dat het candymelts zijn en nee is geen domme vraag hoor
ik heb het vandaag met echte smelt chocola gemaakt en dit gaat super goed je kan deze chocola ook kleuren als je witte chocola neemt

ik heb alles geleerd een tijd geleden van bakerella als je haar bij youtube intoetst dan vind je haar gelijk gewoon "bakerella cakepops" ik vind wel dat je tussen elke stap ze of moet vriezen of in de koelkast voor een lange tijd omdat je dan gewoon een mooier resultaat krijgt

14 Laatst bewerkt door inge h (18-04-2011 22:06)

ziet er leuk uit zo, ook met de gekleurde spikkeltjes erbij passend

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

15

waar halen jullie die stokjes?
beetje goedkoop adresje

16

de goedkoopste die ik kan vinden is bouwhuis banketbakkersgroothandel

17

Prachtig!  :thumb:  :thumb:

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

18

deffie schreef:

Prachtig!  :thumb:  :thumb:

dank je wel :D