Frumpje schreef:oooooh ja, die ondersten zien er het lekkerst uit! Zou ik wel eens willen van proeven!
qua tip, maar dat is misschien smaak... heb zelf ook nog nooit cupcakes versierd, maar 't valt me op dat de cc zelf bij jou vaak nog te zien is (bij de fondant. het rondje is precies kleiner dan de cc) en dat zie ik bij de meeste andere eigenlijk niet. Vind het persoonlijk ook mooier op foto staan als het wel helemaal bedekt is. Zoals die '30" cupcakes 
Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb nog niet een uitsteker gevonden die ik beter kan de grotere van deze set: http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … a55bc64bf. Je hebt daar ook een xxl van maar die is 9 cm en dat is dan weer te groot lijkt me. Dus als iemand dé tip heeft voor een beter passend rondje dan hoor ik het graag!
Jackster schreef:Heel simpel maar zeker mooi!
Vraagje: Hoe krijg jij je cupcakes zo mooi gelijk plat? Bij mij worden ze altijd ongelijk, ookal doe ik er een plank bovenop als ze uit de oven komen.
Ja, ik doe er een plank bovenop en laat hem ongeveer 2 min. liggen. Misschien is je plank niet zwaar genoeg?
afke schreef:Wat een mooie cc's!
Vraagje over de hartjes: heb je 2 lagen marsepein op elkaar gedaan en de rode uitgestoken? Deze vind ik erg leuk!
(officieel heb ik fondant gebruikt
) maar inderdaad twee rondjes uitsteken en uit het rode rondje een hartje en deze laten drogen. In het witte rondje een sneedje maken waar precies het hartje in past. Vastzetten met icing. Let op, het is super breekbaar!
(Officieel heb ik fondant gebruikt
) Maar inderdaad twee lagen