1

Onderwerp: In the army ????

Mijn metekindje haar grote broer doet in juni zijn 1ste communie. Nu vroeg hij mij heel lief of ik voor hem geen taart wou maken tegen dan.  O-)   Hoe kan je zoiets nu weigeren  ;)

Op zich weet hij heel goed wat hij wil...hij is helemaal into the army. Hij wil heel graag een taart in de vorm van een rupsvoertuig. Nu heb ik al wel wat gegoogled en ben al heel wat leuke ideetjes tegen gekomen.
Al zit ik nog met 1 probleem.
Dat  "leger-camouflage-groen" hoe kom ik daaraan?

Ik heb al wel groene kleurstof van Wilton maar dat lijkt er op de verste verte niet naar.

Weet iemand welke kleurstof ik hier het best voor kan gebruiken? Ideetjes of how-to's voor zo een taart zijn natuurlijk ook nog altijd welkom  :Y

Alvast bedankt

Re: In the army ????

Ik heb laatste zelf legergroen gemaakt door voorgekleurd groen te mengen met een ietsie bruin... Vond het zelf prima gelukt...

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

3

Bedankt voor je reactie Linda, ik ga dit zeker eens proberen  :Y

4

Je kunt ook verschillende  kleuren groen en bruin door elkaar doen niet egaal maken maar zogenaamd de taart gemarmerd bekleden

Groetjes Ellen

Taart groetjes Ellen

5

Of een soort pantermotief maken maar dan met groen, bruin en zwart.

Gaaf!
Maar voor een communie een legervoertuig?  :nooo
Zou ik niet blij mee zijn als moeder zijnde....

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

7

Esther,
Ik moet het alleen maar uitvoeren he  ;)
Maar moeder was helemaal akkoord  :Y
Hij leeft echt voor het leger, heeft in niks anders interesse.
Dus kind blij, moeder blij zeker?

8

Ik heb ook eens legerprint gemaakt door stukjes groen (3 verschillende kleuren groen) en een beetje zwart slordig tegen elkaar aan te leggen en toen uit gaan rollen. Mijn man is militair dus ik had een goed voorbeeld  ;)
De groen die ik heb gebruikt zijn een beetje de bos en blad tinten. Dus geen felle kleuren groen.

9

Ik heb zwart met groen gemengd en zo kreeg ik een vrij donkere army kleur. Verder heb ik bruin en zwart gebruikt en van elke kleur propjes gemaakt en deze tegen elkaar aangelegd, daarvan een dikke pannenkoek gemaakt en uiteindelijk uitgerold. (let niet op de taart, die was ontzettend mislukt)

http://i824.photobucket.com/albums/zz165/Charlotte35/Toontaart1.jpg