Onderwerp: Bloemen voor de topper van mijn bruidstaart
Heeft iemand nog tips of opmerkingen???

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bloemen voor de topper van mijn bruidstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand nog tips of opmerkingen???

ik vind je rozen erg mooi! en ook die ronde sprieten vind ik erg leuk bedacht zo
kleine opmerkingen: het zijn geen rozenblaadjes die je gebruikt hebt (dat valt ons op omdat je ons vraagt kritisch te kijken, anderen zal dat misschien niet opvallen) ik vind dat er wel wat meer blaadjes bij mogen, naar mijn mening is het niet vol genoeg. dus niet meer losse blaadjes, maar aan de al bestaande steeltjes nog iets meer blaadjes doen.
hoi , je rozen zijn heel niet gek, maar je blaadjes kloppen niet,zeker niet ook het inbinden van de blaadjes, grootste moet bovenaan en links en rechts,er vrij vlak onder, 2 kleinere.
De in gebonden lussen zijn goed verzonnen.
kom naar de holland sugarartshow en ontmoet Alan Dunn, de ALLER beste in zijn vak!!!!
Hij kan je zeker tips geven
En natuurlijk, kijk naar echte rozen............
groet mpbart.
Dank je wel... heb veel aan de tips. Idd het zijn geen rozenblaadjes, dat komt omdat ik de topper licht wil houden. De rest doe ik wel met rozenblaadjes.
Bedankt voor jullie mening.
Wat wordt er hier bedoeld met dat het geen rozenblaadjes zijn. Heeft dat met het type uitsteker te maken?
Nee, de groene blaadjes... die horen eigenlijk niet bij rozen.
Voor de witte rozenblaadjes heb ik gewoon de uitsteker gebruikt.
Aha... nu snap ik ook de opmerking 'meer blaadjes aan de bestaande steeltjes'. Ik dacht dat het over de bloem zelf ging. Dank voor deze opheldering 
hoi , je rozen zijn heel niet gek, maar je blaadjes kloppen niet,zeker niet ook het inbinden van de blaadjes, grootste moet bovenaan en links en rechts,er vrij vlak onder, 2 kleinere.
De in gebonden lussen zijn goed verzonnen.kom naar de holland sugarartshow en ontmoet Alan Dunn, de ALLER beste in zijn vak!!!!
Hij kan je zeker tips gevenEn natuurlijk, kijk naar echte rozen............
groet mpbart.
ik ben meteen naar mijn klimoproos gaan kijken en idd, er zit eerst een wat groter blad. Toch typisch dat ons op cursussen dus aangeleerd wordt dat het kleinste blad bovenaan moet.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bloemen voor de topper van mijn bruidstaart