Onderwerp: Hoe je zonder stress een bruidstaart maakt...
....dat zou ik wel willen weten!!
Even het verhaal ervoor:
Ik ken het bruidspaar al meer dan 20 jaar. Hij zei altijd: Ik trouw niet! Vandaag wordt zij 40 en voor haar verjaardag wilde ze trouwen. Dus ging meneer eindelijk overstag. Maar dan wel een kleine trouwplechtigheid zonder te veel poespas, en later een groot feest.
Zo gezegd zo gedaan. Maar ja, je weet hoe dat gaat...op zo'n dag willen er toch wat mensen bij zijn. Edith wilde gewoon taart bij de Beijenkorf gaan halen. Dus ik (met mijn grote mond
) tegen de ceremoniemeester: "anders maak ik toch een bruidstaart, da's toch véél leuker?!" Ceremoniemeester natuurlijk gelijk dol enthousiast.
Even voor de duidelijkheid...ik had dus nog nooit een bruidstaart gemaakt! Maar goed...eens moet de eerste keer zijn. Met een goede voorbereiding moest dat toch wel lukken.
Dus helemaal netjes eerst ontwerp gemaakt: 4 laags met toppertje en onderste taart dummies. Dummies al vorige week gemaakt en ook alle versieringen. De hele week al in de stress, 2 keer terug naar de winkel omdat ik bang was niet genoeg spullen te hebben. Gisteren laag 2 en 3 gemaakt. En vannacht niet geslapen van de zenuwen..
Vanmorgen in een half uur alles opgebouwd en wegwezen voordat het bruidspaar (wat van niets wist) thuiskwam...
pffff...wat een stress
Maar wel trost op het resultaat
Dit was het ontwerp:
En dit is het uiteindelijk geworden:

En de bijpassende cupcakes
En je ontwerp namaken is prima gelukt!