26

Re: **Bruidstaarten en Cupcakes**

Prachtige, romantische taarten!! Knap gedaan hoor  :thumb:

Sundus Creations 'Enjoy the Beauty of Henna'
www.sundus.nl / www.facebook.com/sunduscreations

27

Fantastische parade  :thumb:

28

ik vind ze in eerste instantie echt prachtig maar ik dacht ook gelijk: wat jammer van die glinsteringen. Ik vond het zelfs op een gegeven moment irritant :o  sorry voor mijn directheid. Jullie taarten zijn prachtig en dat hoeft dus helemaal niet.
En zitten er lekkere vulliingen in?

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

29

Ook ik vind je taarten erg mooi en chique!
Ondanks de echte rozen (persoonlijk houd ik meer van de eetbare versie!) zijn het stuk voor stuk pláátjes!

Een min-puntje vind ik de sterretjes die door fotoshop zijn toegevoegd. Dat zou je moeten overlaten aan mensen die hun taarten willen oppimpen omdat ze misschien niet zo mooi zijn geworden.
Jouw taarten hebben dat echt niet nodig..... ;)

Ik heb er in ieder geval met veel plezier naar gekeken!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

30

Ik vind ze allemaal even prachtig en ben ook heel benieuwd naar die rode toeven. Met welk spuitmondje heb je die gemaakt?

wauw wat mooi allemaal, wou dat ik het kon. echt heb er geen woorden voor, zo prachtig

Zijn de taarten bij Sandra in de maak, dan weet je zeker dat die smaakt ;p www.taartenvansandra.nl

32

Sjonge, sjonge wat ontzettend mooi.Ook ik ben nieuwsgierig naar de rode toef op je cc.Prachtig zijn ze.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

33

wat ontzettend mooi!!! knap werk!  :Y  :Y  :Y

34

Erg mooi zeg! Maar inderdaad, de glinsteringetjes niet meer doen hoor! Niet nodig, alleen maar storend!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

35

Wat een super gave taarten :Y  mag ik vragen waar je die strass steentjes hebt gekocht.
Mijn nichtje gaat in jullie trouwen en die wil ook graag veel glitters. :)