Re: prijzen voor taarten in amerika
Tja...moet je het maar eens officieel maken, een pandje huren, een administratie runnen, werken met belastingen een urenstaat bijhouden, autootje aanschaffen, werken met duurdere (hoop ik dan betere) ingredienten.
Dan werk aan mijn K3 3D taart, doe ik ongeveer 8 uur over...research niet meeberekend...(Dat is hobby...)
De mevrouw komt hem ophalen...Taart....25 personen....Dat is dan 37.50 alstublieft....
Ik denk dat mijn vriend de stekker er al had uitgetrokken voor ik hem erin had gedaan...
Ik vind die prijzen op CC erg laag. Margaret Braun vraagt 25 dollar per persoon. Ron ben Isreal soms nog meer. EN NOG zijn die mensen niet rijk. Goeie taart maken is hard werken....Misschien nog wel harder als je het voor het echie gaat doen....Want nu kan ik echt niet aankomen met 1.75 per stukje....En als ze dat bij de buurvrouw wel kunnen krijgen...Tja....pech voor mij...
Zo werkt het nu hier.
Maar ik heb nog even....Prinses Amalia trouwt pas over een jaar of twintig...Nou maar hopen dat haar buurvrouw dan niet net begonnen is...
http://karenannecakes.blogspot.nl/