1

Onderwerp: Er kan er nog eentje bij ;-)

Hallo,

Ik volg al een hele tijd hier op het forum en af en toe post ik ook iets. Aangezien ik stilaan wat actiever wordt leek het mij logisch om ook hier even langs te komen...

Ik ben aan mama van drie kleine kapoenen en tussen alle pampers, werken en knuffels door blijft er spijtig genoeg weinig tijd over voor taart. Maar als ik aan een taart begin dan is het even helemaal ME TIME! Want een taart kan je niet laten liggen  O-)  ze zou haar krijgen  :D

Ik ben er een bijna een jaar geleden mee begonnen voor de doop en eerste verjaardag van mijn dochtertje. Zij mocht toen geen tarwe en melkproducten eten dus zelf taart maken was een must. En sindsdien heeft de microbe me gebeten.

Ik heb al veel hulp gehad aan de tips en voorbeelden op het forum en wil jullie daar dan ook allemaal voor bedanken  :thumb: . Tot op het forum.

Groetjes,
Nele

2

Re: Er kan er nog eentje bij ;-)

Welkom en heel veel plezier! :)

3

Welkom op het forum!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Welkom op het forum!

Liefs, Zanoni

Welkom op het leukste,lekkerste,gezelligste forum.
Heb je vragen schroom je niet,er is altijd bijna wel iemand die antwoord weet :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

6

Welkom en veel bakplezier!!!!

7

Dank je allemaal! En dat het super, gezellig en leuk is had ik al willen merken. Verslavend en afleidend mag zeker mee in het lijstje!! :lol: De verleiding is vaak groot om eerst op het forum te komen piepen voor we achter de kookpotten of verzorgingstafel kruipen  :o  ;)