1

Onderwerp: Ik zal me even voorstellen ....

Hallo allemaal,

Ik ben Sandra en ben 39 jaar..
Ik kom uit Utrecht, maar woon nu al 13 jaar in N-H (Medemblik).
Ik ben 26 mei 2003 getrouwd met mijn man die 45 jaar is..
Ik heb een zoon van 17 jaar en mijn man een dochter van 24 jaar
en samen met mijn man hebben we nog een dochter van 13 jaar en een zoon van 5 jaar en een zoontje van 17 maanden.
Verder hebben we een eigen koeriersbedrijf en onze huisdieren zijn een hondje Malteser Leeuwtje genaamd Nanouk en een Grijze Roodstaart Papagaai genaamd Cappuchino en een aquarium met tropische vissen en op de zorgboerderij hebben we nog 2 shetland pony.s staan en een konijn.. De pony.s heeten Heidy en Chanty..

Ik heb sinds kort een gasfornuis en een keukenmachine en het lijkt me zo leuk om als hobby taarten te kunnen maken, daarom heb ik nu ook al wat cakes en andere lekkere dingen gebakken en gemaakt.. Inmiddels heb ik een startpakket marsepein gekocht en ik wil mijn allereeste taart snel gaan maken.. Maar ik vind het nog wel erg spannend !!!

mama van Jeffrey Nancy Youri en Quinten ...

2

Re: Ik zal me even voorstellen ....

Welkom op dit forum!
Je eerste taart is zeker spannend ja! Maar met een beetje hulp van dit forum gaat het zeker lukken :Y
Zou leuk zijn als je je taarten laat zien!

Groetjes Irma

3

Welkom op het forum, veel bak en decoreerplezier gewenst  :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Welkom op het forum!

Heel veel plezier! Veel lezen en opzoeken daar leer je al veel van. Eventueel een basisworkshop volgen.

Succes met bakken

Liefs, Zanoni