1

Onderwerp: Ilovetessa stelt zich voor

Hallo allemaal,
Ik ben Ilovetessa (hiske) en ik ben nieuw hier op het forum.
ik ben bijna 16 jaar, rijd paard en heb een eigen paard en pony.
de reden dat ik mij hier heb aangemeld is omdat het me leuk lijkt om wat meer te leren over het taarten decoreren. vroeger maakte ik vooral veel appeltaarten maar sinds ik vorig jaar voor mijn verjaardag wel eens een taart met marsepein wilde maken. heb ik dat toen maar gedaan, en het was erg goed bevallen. Nu ben ik bijna weer jarig en wil ik natuurlijk weer zo iets lekkers maken, maar omdat de taart vorig jaar toch wel erg machtig was (hoe klein je de puntjes ook maakte :P ) heb ik bedacht om maar cupcakes te gaan maken. en nu ben ik dus aan het inspiratie op aan het doen voor mijn cupcakes. en dacht ik: dit is dan vast de beste site om die inspiratie te vinden..

zo heel verhaal  haha.
als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

2

Re: Ilovetessa stelt zich voor

Hoi Hiske.
Van harte welkom hier  :)  en idd er valt hier erg veel inspiratie op te doen :Y
:think: Die taart vorig jaar, was dat wel biscuit, of was dat cake? Cake is veeeeel machtiger icm marsepein, dus dat zou een oorzaak kunnen zijn :think:
Succes met taarten :thumb:  :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

het was wel cake ja :P ik dacht van ik zal maar niet beginnen met iets wat ik nog noooit heb gedaan, en als die cake er niet mooi uit ziet kan je hem alsnog gewoon zo opeten

4 Laatst bewerkt door vanessa1982 (17-04-2011 17:23)

Welkom en succes met het bakken voor je eigen verjaardag!! Wel showen he  :Y

5

tuurlijk zal ik ze laten zien :P maar verwacht er niet te veel van hoor. want echt heel creatief ben ik nou ook weer niet.