1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (17-04-2011 10:51)

Onderwerp: gewoon om eens te proberen

best geinig om te doen, maar ik zou er nooit een opdracht voor aannemen, veel te arbeids intensief voor mij... daar heb ik helemaal geen geduld voor :lol:
geinspireerd door de mooie kleine cakejes van Tessje en de cakelets uit de mjam en met een beetje van mijzelf (van nog niet eerder gepubliceerde taarten  :lol: ) met dank aan de restjes roze fondant waardoor het er allemaal lekker zoet uitziet ipv zart, wit en zilver:lol: 
straciatella/vanille cake gevuld met een dun laagje lemoncurd en afgesmeerd met vanillecreme

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1303032412.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1303033855.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: gewoon om eens te proberen

Wow erg mooi

Prachtig zeg. Hoe groot(klein...) zijn ze eigenlijk?

Life is what you bake it.

4

Taartenmarie schreef:

Prachtig zeg. Hoe groot(klein...) zijn ze eigenlijk?

moest ff opmeten  ;)  maar ze zijn 6,5 cm hoog en 7 cm doorsnede

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

:thumb: super mooi hoor!!!! ik vind het best heel schattig, dat roze ;) waar heb je ze in gebakken? ze lopen een beetje taps lijkt het wel.

I never met a calorie I didn't like....

Supermooi  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

7

taartenprinsesje schreef:

:thumb: super mooi hoor!!!! ik vind het best heel schattig, dat roze ;) waar heb je ze in gebakken? ze lopen een beetje taps lijkt het wel.

ik heb ze gebakken in een soort van timbaaltjes die ik bij de sligro een keertje had gekocht, had ooit al eens een plan om dit te doen. het is nu alleen pas de eerste keer dat ik ze nu gebruikt heb :lol: ze lopen idd iets taps :Y

8

dat ziet er echt zo lekker uit!! Ik zou daar wel een stukje van lusten. Straciatellacake..jummie! Oja, ook weer erg mooi natuurlijk!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

9

Ze zien er super lief en mooi uit! En ook lekker  :)

10

wat een schatjes,zien er super mooi uit

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

11

ooooooooooooh wat mooi!!!! ik ben meteen verkocht pas ook nog een kleine roze taart gemaakt vorr mn schoonzus die er content mee was..
erg mooie fotos ook!

12

Mooi   :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

13

Zo heee prachtig! Zo mijn kleurtje en uitvoering  :Y

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

14

Prachtig gemaakt. Inderdaad heel intensief werk, bij Peggy in de winkel staan de kleintjes niet voor niets voor 17,95 pond :lol:
Het is wel superchique.

15

geweldig: zowel de foto's als de taartjes...

16

wat een schatjes Bren  :thumb: ,was ook op de rose tour vandaag :lol: ,al me biscuitrestjes op gemaakt,heerlijk gefreubeld,nog fijne dag Carla  ;)

17

Beeldig!

18

:thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes Notje

19

wauw mooi en het ziet er lekker uit

20

Very sweet!!!! En een dikke pluim voor het bekleden!  :thumb: Hoe kleiner het kapsel, hoe moeilijker het is om zonder vouwen te bekleden, dusse mijn complimenten meis!!

Groetjes San

21

ik zag ze net al effe op hyves voorbij komen.
Ik vind ze geweldig. Wel veel werk maar ook een zeer leuk resultaat.

Groetjes Jolanda

Met vriendelijke groet
Jolanda

22

ik zag ze net al effe op hyves voorbij komen.
Ik vind ze geweldig. Wel veel werk maar ook een zeer leuk resultaat.

Groetjes Jolanda

Met vriendelijke groet
Jolanda

23

Wat een mooie sjieke minitaartjes. :thumb:

Groetjes Bianca Wolst

kwebbeltje schreef:
taartenprinsesje schreef:

ik heb ze gebakken in een soort van timbaaltjes die ik bij de sligro een keertje had gekocht, had ooit al eens een plan om dit te doen. het is nu alleen pas de eerste keer dat ik ze nu gebruikt heb :lol: ze lopen idd iets taps :Y

:lol: ik weet precies welke je bedoelt... die heb ik geloof ik ook ergens in een laatje liggen, voor als ik (ben al vergeten wat precies) ging maken....altijd handig denk je dan :lol: nu heb ik een doel ;) (over een jaar of 2 als ik eindelijk eens wat meer tijd heb :/ ) ik ga ze eerst maar eens zoeken :+

I never met a calorie I didn't like....

25

Supermooi!!!!!!!!!