1

Onderwerp: Welke uitsteker?

Hallo Allemaal!

Ja daar is ze weer...de beginneling haha  :P
Aanstaande vrijdag hebben we bij mij op het werk (ik werk in de kinderopvang) een High Tea ter ere van Pasen en nu wilde ik vrolijke cupcakes maken, bijen en lieveheersbeestjes.
Nu is mijn vraag, welke ronde uitsteker gebruik je voor het bekleden van de bovenkant? Dus welke maat heeft een cupcake?

En heeft iemand misschien nog tips voor het uitsteken van de kleine stipjes voor de lieveheersbeestjes?

Bedankt alvast!

Re: Welke uitsteker?

Welke maat doorsnede een cupcake precies heeft weet ik niet. Ik gebruikte in het begin een glas om ze uit te steken! De kleine stipjes kun je met een tip (spuitmondje) uit drukken!

Je staat in de verkeerde rubriek btw..

Voor mijn taarten kijk op: www.tiptoptaarten.nl!!

3

Volgens mij zijn de meeste 5 cm doorsnee. Voor de stipjes zou je een ritje kunnen gebruiken..... die gebruk ik ook voor het maken va confetti:)

Succes en veel plezier!!

4

ssvleeuwen schreef:

Welke maat doorsnede een cupcake precies heeft weet ik niet. Ik gebruikte in het begin een glas om ze uit te steken! De kleine stipjes kun je met een tip (spuitmondje) uit drukken!

Verkeerde rubriek? Gaat over cupcakes toch...in ieder geval mijn excuses dan en bedankt voor je reactie  :)

monataartje schreef:
ssvleeuwen schreef:

Verkeerde rubriek? Gaat over cupcakes toch...in ieder geval mijn excuses dan en bedankt voor je reactie  :)

Deze rubriek is om je cupcakes etc te showen. Je vraag hoort bij decoreren  :)  maar heb je al gemeld. Wel laten zien hoe de cuppies geworden zijn hè! Dat mag wel in deze rubriek  ;)

Voor mijn taarten kijk op: www.tiptoptaarten.nl!!

6

Jaa! Als ze klaar zijn ga ik zeker foto's maken en ze hier showen...al is het alleen maar om feedback te krijgen  :Y
Weet alleen nog niet waarmee ik ze wil vullen  :rolleyes:

[move]--> bekleden

en, de onderkant van een cupcake is 5 cm, de bovenkant is vaak 7cm.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Ik heb een glas wat precies de afmeting van een cupcake heeft.

Ben benieuwd naar je cupcakes!

9

ik gebruik vaak de grootste uitsteker van Wilton (set van 3 ronde uitstekers) die is over het algemeen (net) groot genoeg voor een cc...
Succes!