Re: heeeerlijk bananen toetje (voor heeeeeeeeel veel mensen)
Mmmm... dat klinkt gezellig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » heeeerlijk bananen toetje (voor heeeeeeeeel veel mensen)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mmmm... dat klinkt gezellig!!
Ik had nog even een vraagje hierover!
Kan ik de rum uit laten?
Moet ik dan iets anders ipv dat?Bedankt!
ja kan je makkelijk eruit halen, je hoeft er niks voor in de plaats te doen
Nou dan ga ik het binnekort maken, lijkt me superlekker!
Ja hoor, ik heb hem gemaalt en hij was heerlijk!!!!!!
Maar zoveel dat ik na 3 dagen het laatste stuk pas opat maar nog steeds superlekker, sterker nog, eigenlijk lekkerder dan helemaal vers.
Ik had de chocola met roomboter gemengd en nu kreeg ik na het uitharden vlekken op de chocola. Het leek wel een olievlek.
iemand een idee hoe dit kan en hoe ik het kan voorkomen?
O ja en een heleboel chocola was naar de onderkant gelopen. Had ik het dan eerts dikker moeten laten worden?
Ja hoor, ik heb hem gemaalt en hij was heerlijk!!!!!!
Maar zoveel dat ik na 3 dagen het laatste stuk pas opat maar nog steeds superlekker, sterker nog, eigenlijk lekkerder dan helemaal vers.
Ik had de chocola met roomboter gemengd en nu kreeg ik na het uitharden vlekken op de chocola. Het leek wel een olievlek.
iemand een idee hoe dit kan en hoe ik het kan voorkomen?
O ja en een heleboel chocola was naar de onderkant gelopen. Had ik het dan eerts dikker moeten laten worden?
blij dat je hem ook zo lekker vind
over de vlekken op de chocolade, ik heb dat nooit dus misschien ligt dat aan de soort/merk boter/chocolade dat je gebruikt hebt?
het is altijd even een kunst om de chocolade netjes te krijgen maar ik heb het altijd in de bakplaat en met de creme/banaan erover is er niet veel ruimte aan de zijkanten voor chocolade om over te lopen
Even een vraagje
ik heb een bakblik van 39 cm x 27,5
ik denk dat ik daar dan zo'n 250 gr mix en 4 eieren voor moet gebruiken? Maar hoelang moet ik het dan in de oven doen? Want hij wordt niet zo dik de bodem, dus hoeft het niet zolang als je normaal een kapsel bakt....??
En hoe groot is een ovenplaat? Dit bakblik past nl ook niet in mijn combi magnetron, moet de bodem bij m'n moeder maar gaan bakken, die heeft wel een normale/grote oven.
Even een vraagje
ik heb een bakblik van 39 cm x 27,5
ik denk dat ik daar dan zo'n 250 gr mix en 4 eieren voor moet gebruiken? Maar hoelang moet ik het dan in de oven doen? Want hij wordt niet zo dik de bodem, dus hoeft het niet zolang als je normaal een kapsel bakt....??
En hoe groot is een ovenplaat? Dit bakblik past nl ook niet in mijn combi magnetron, moet de bodem bij m'n moeder maar gaan bakken, die heeft wel een normale/grote oven.
Het is echt wat proberen, ik heb het al gemaakt in veel verschillende maten bakplaten/schalen enz. lang hoef je het idd niet te bakken, ik zou 10 min 140 graden doen en dan 10 min 160 graden, daarna kan je met een prikker zien of het goed gaar is.
Hoe de bodem word maakt eigenlijk niet zo veel uit, als het nou dun of dik is zolang het maar gaar is, de echte smaken zitten in de creme,banaan en chocolade
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » heeeerlijk bananen toetje (voor heeeeeeeeel veel mensen)